Okei, eli toisen äitiyttä ei saa arvostella koskaan.

vierailijatartar
Vai että luonto on se hypersuper tärkeä asia. Mulle se ei kyllä ole ja lapsi saa sitten ihan itse päättää tuleeko siitä metsissä kävelijä vai ei. Mä en metsissä käy ja väkisin en lähde sinne harhailemaan.

vierailija
Ellen mä ihan väärin tulkitse, niin taidan tietää kuka olet. Ainakin eräs tuttu ojensi mua harmaana eilen.

Jos se olet sä jonka tunnen, niin hei: ole rohkea ja käytä omaa, mustaa nikkiäsi? Harmaana on helppo sieltä pistää kaikkea.

Jos en tunne sua IRL, niin sit vedän sanani takaisin.
Kappaleen perusteella tunnet mut? :ROFLMAO: Se on siis teidän biisi? :love: Huom ei tuo ollut sulle henk.koht. Jokin pointti siinä biisissä on. Piti laittaa. :p

Mikä tarve sulla on ylipäätään arvostella kenenkään äitiyttä?

Arvostelu on aina ikäväsävytteistä eikä kanna hedelmää.
Jos jossain on oikeasti jokin hätä, asiaan puututaan eikä (toivottavasti) jätetä arvostelun tasolle.
Yhtäkaikki; arvostelu on säälittävää oman egon boostailua.

vierailija
Kuka on arvostelemaan kenenkään äitiyttä, perhettä tai sitä, että ehkä ihmiset haluavat elää ihan sitä omannäköistä elämää.

Paitsi ihmiset, jotka nostavat itsensä Jumalan rinnalle heittelemään helvetintulia sell. ihmisten päälle, jotka eivät ns kuristu keskelle ahdasmielisiä mielipiteitä ja rutiineita.

Ahdasmieliset ja tyhmät ihmiset eivät yleensä myöskään ota selvää asioita vaan olettavat oman kapeakatseisen ajattelunsa pohjalta asioita ja tekevät yksioikoisia päätelmiä omassa pikkukpäässään, jos lapsi ei puhu ei ole ulkona.
Äidissä on se vika, ehkäpä on vakavaa sairautta lapsessa tai äidissä tai muissa perheenjäsenissä.
Ei kaikki halua levitellä omia henkilökohtaisia yksityisasioitaan naapureille, ystäville tai edes sukulaisille.

vierailija
Kuka on arvostelemaan kenenkään äitiyttä, perhettä tai sitä, että ehkä ihmiset haluavat elää ihan sitä omannäköistä elämää.

Paitsi ihmiset, jotka nostavat itsensä Jumalan rinnalle heittelemään helvetintulia sell. ihmisten päälle, jotka eivät ns kuristu keskelle ahdasmielisiä mielipiteitä ja rutiineita.

Ahdasmieliset ja tyhmät ihmiset eivät yleensä myöskään ota selvää asioita vaan olettavat oman kapeakatseisen ajattelunsa pohjalta asioita ja tekevät yksioikoisia päätelmiä omassa pikkukpäässään, jos lapsi ei puhu ei ole ulkona.
Äidissä on se vika, ehkäpä on vakavaa sairautta lapsessa tai äidissä tai muissa perheenjäsenissä.
Ei kaikki halua levitellä omia henkilökohtaisia yksityisasioitaan naapureille, ystäville tai edes sukulaisille.
👍

Yhteistyössä