Ok-talon rakentaneet minkä talopaketin otitte?

mie
Meillä on Kastellin talopaketti,tuli vähän niinkuin tutun kautta eli ei paljon vertailtu paketteja.Mutta tyytyväisiä on oltu,rakennettiin itse eli tavara tuotiin tontille määrämittaisena oli helppoa kun kaikki oli merkitty että mikä tulee mihinkin.

tutuille tuli semmone valmis talo eli yöllä se talo vaan kipattiin perustusten päälle valmiina,talo oli siis sisutettu jo valmiiks ;) He tykkäsivät tästä vaihtoehdosta koska eivät osanneet itse rakentaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Meillä on Kastellin talopaketti,tuli vähän niinkuin tutun kautta eli ei paljon vertailtu paketteja.Mutta tyytyväisiä on oltu,rakennettiin itse eli tavara tuotiin tontille määrämittaisena oli helppoa kun kaikki oli merkitty että mikä tulee mihinkin.

tutuille tuli semmone valmis talo eli yöllä se talo vaan kipattiin perustusten päälle valmiina,talo oli siis sisutettu jo valmiiks ;) He tykkäsivät tästä vaihtoehdosta koska eivät osanneet itse rakentaa...
Onko teidän talot suunnilleen samaa kokoluokkaa? Varustetaso? Oletteko vertailleet kustannuksia? Mä kun olen kuullut, että nuo avaimet käteen-kodit ei mitenkään isosti tule kalliimmaksi kuin itse tekemällä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja kengu-81:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Ok. =) Jetta talolla olis yks kivan näköinen talo joka kiinnostais onkohan kukaan ottannu talopakettia tuolta ja ootteko ollu tyytyväisiä? :attn:
Siskon appiukolla on jetta talo.Ja on ollu ihan tyytyväinen taloonsa..
Selvä. =) Kaikki talonvalmistajat kun lupailevat sivuillansa kuut ja tähdet taivaalta niin ota niistäkin sitten selvää... :snotty: Tosin rakentajien keskustelusivuilta oon sitten lukenut näitä negatiivisia kokemuksia tiettyjen valmistajien taholta.. :|

 
Factaa
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Meillä on Kastellin talopaketti,tuli vähän niinkuin tutun kautta eli ei paljon vertailtu paketteja.Mutta tyytyväisiä on oltu,rakennettiin itse eli tavara tuotiin tontille määrämittaisena oli helppoa kun kaikki oli merkitty että mikä tulee mihinkin.

tutuille tuli semmone valmis talo eli yöllä se talo vaan kipattiin perustusten päälle valmiina,talo oli siis sisutettu jo valmiiks ;) He tykkäsivät tästä vaihtoehdosta koska eivät osanneet itse rakentaa...
Onko teidän talot suunnilleen samaa kokoluokkaa? Varustetaso? Oletteko vertailleet kustannuksia? Mä kun olen kuullut, että nuo avaimet käteen-kodit ei mitenkään isosti tule kalliimmaksi kuin itse tekemällä.
No, mikä on kellekin "isosti kalliimpi". Helposti säästää 50-100t euroa itse tekemällä. Pitkästä tekemällä säästää vielä enemmän.
 
meillä on 116m2...ihan riittävästi tilaa ainakin vielä toistaiseksi.

muoks...en muista mitä talopaketti maksoi, mutta hinnat varmasti nousseet parissa vuodessa???
Yhteensä lainaa kuitenkin n. 109.000? siihen sisältyy jetta-talo, tontti ja kahden auton autotalli
 

Yhteistyössä