H
huhhuh
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vastaatko, mikä teillä on kiellettyä?
ja mitähän se sulle kuuluu, tonttu? jos et osaa mielikuvistustasi käyttää, on se oma häpeäsi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vastaatko, mikä teillä on kiellettyä?
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vastaatko, mikä teillä on kiellettyä?
zegzi B) Oikeasti ei edes kiinosta |O Mä vastan aina miehelle että sulla on jo kaksi tyttöystävää vase ja oikea käsi siis :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vastaatko, mikä teillä on kiellettyä?
zegzi B) Oikeasti ei edes kiinosta |O Mä vastan aina miehelle että sulla on jo kaksi tyttöystävää vse ja oikea käsi siis :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vastaatko, mikä teillä on kiellettyä?
ja mitähän se sulle kuuluu, tonttu? jos et osaa mielikuvistustasi käyttää, on se oma häpeäsi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vastaatko, mikä teillä on kiellettyä?
zegzi B) Oikeasti ei edes kiinosta |O Mä vastan aina miehelle että sulla on jo kaksi tyttöystävää vse ja oikea käsi siis :kieh:
Siis teillä ei ole lainkaan seksiä? Onhan hyviä ehkäisykeinoja olemassa. Vai sinä et halua seksiä? Saanko kysyä miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vastaatko, mikä teillä on kiellettyä?
Siis teillä ei ole lainkaan seksiä? Onhan hyviä ehkäisykeinoja olemassa. Vai sinä et halua seksiä? Saanko kysyä miksi?
Eiköhän se ole heidän oma asiansa! Tonttu. Seksi ei ole niitä tärkeimpiä asioita ihan kaikkien elämässä. On ihan normaalia olla haluamatta. Sitäpaitsi sekä e-pillerit että masennuslääkkeet aiheuttavat haluttomuutta. Stressin lisäksi.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vastaatko, mikä teillä on kiellettyä?
zegzi B) Oikeasti ei edes kiinosta |O Mä vastan aina miehelle että sulla on jo kaksi tyttöystävää vase ja oikea käsi siis :kieh:
![]()
*tippuu tuolilta*
:ashamed:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vastaatko, mikä teillä on kiellettyä?
![]()
*tippuu tuolilta*
![]()
![]()
Mutta oikeasti miksi nainen tarvitsee jos kädet toimi hyvin
ei hän kuolee zegzin puuteen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vastaatko, mikä teillä on kiellettyä?
![]()
*tippuu tuolilta*
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vastaatko, mikä teillä on kiellettyä?
![]()
*tippuu tuolilta*
![]()
![]()
![]()
älä ainakaan tarjoo sille pähkinöitä tai avokadoa
ne lisää höm.. intoa lisää :ashamed: kokeiltu on
![]()
No sitten olehyvää vaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vastaatko, mikä teillä on kiellettyä?
![]()
*tippuu tuolilta*
![]()
![]()
![]()
Juu ei kuole seksin puutteeseen- mutta siinä voi olla suurempi syy pettämiseen kuin se kuviteltu lihavuus ja mahan koko...
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:ja mä en kiitos halua sen takia saada nyt vauva,pari kerta sain vauva ilman yritystä,kerran jos sinne jotain lentää niin vatsassa jo vauva.Mies aina sano että pelkään jo katsoa sua,kun olet heti raskaana
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:ja mä en kiitos halua sen takia saada nyt vauva,pari kerta sain vauva ilman yritystä,kerran jos sinne jotain lentää niin vatsassa jo vauva.Mies aina sano että pelkään jo katsoa sua,kun olet heti raskaana
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:No sitten olehyvää vaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vastaatko, mikä teillä on kiellettyä?
![]()
*tippuu tuolilta*
![]()
![]()
![]()
Juu ei kuole seksin puutteeseen- mutta siinä voi olla suurempi syy pettämiseen kuin se kuviteltu lihavuus ja mahan koko...
Miehiä maailmassa riitä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:ja mä en kiitos halua sen takia saada nyt vauva,pari kerta sain vauva ilman yritystä,kerran jos sinne jotain lentää niin vatsassa jo vauva.Mies aina sano että pelkään jo katsoa sua,kun olet heti raskaana
Eikö virossa tunneta sanaa ehkäisy?
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:No sitten olehyvää vaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vastaatko, mikä teillä on kiellettyä?
![]()
*tippuu tuolilta*
![]()
![]()
![]()
Miehiä maailmassa riitä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:ja mä en kiitos halua sen takia saada nyt vauva,pari kerta sain vauva ilman yritystä,kerran jos sinne jotain lentää niin vatsassa jo vauva.Mies aina sano että pelkään jo katsoa sua,kun olet heti raskaana
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Pianza:Nätti on! =) Mikähän sinun miestä riivaa... :headwall:
Hän jopa toin mulle laite ja sanoi no,nii nyt hommiin |O no kyllä sielä vatsassa on ylimäräistä,sä et ole mua nähnyt ennen,kun olin noin 12kg laihempi :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:No sitten olehyvää vaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vastaatko, mikä teillä on kiellettyä?
![]()
*tippuu tuolilta*
![]()
![]()
![]()
Miehiä maailmassa riitä
No hyvä ettei sua itseäsi häiritse jos äijä häipyy, hieno juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:ja mä en kiitos halua sen takia saada nyt vauva,pari kerta sain vauva ilman yritystä,kerran jos sinne jotain lentää niin vatsassa jo vauva.Mies aina sano että pelkään jo katsoa sua,kun olet heti raskaana
ehkäisy voi pettää(niin kondomit,pillerit,kapselit ym). Ainut täydellinen ehkäisy on selibaatti
Alkuperäinen kirjoittaja heip:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Pianza:Nätti on! =) Mikähän sinun miestä riivaa... :headwall:
Hän jopa toin mulle laite ja sanoi no,nii nyt hommiin |O no kyllä sielä vatsassa on ylimäräistä,sä et ole mua nähnyt ennen,kun olin noin 12kg laihempi :xmas:
Silloin et varmaan ollut ÄITI! Lasten saaminen muuttaa vartaloa ja ylimääräistä nahkaa jää pakolla, monilla rasvaakin. Harva kolmekymppinen äiti-ihminen on samoissa mitoissa enää kuin vaikka 15-vuotiaana.
Oikeasti mä haluan vauva ja haluan iso perhee ja niin edelleen,mutta mun ahdistuneisuus on se suuri este,mä lulin kun tulin raskaksi toinen kerta että heti sen jälkeen tulee kolmaskinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:ja mä en kiitos halua sen takia saada nyt vauva,pari kerta sain vauva ilman yritystä,kerran jos sinne jotain lentää niin vatsassa jo vauva.Mies aina sano että pelkään jo katsoa sua,kun olet heti raskaana
ehkäisy voi pettää(niin kondomit,pillerit,kapselit ym). Ainut täydellinen ehkäisy on selibaatti
Hyvin harva kuitenkaan lopettaa silti seksielämänsä tuon vuoksi, että mikään ei ole 100% varma ehkäisykeino...