A
auttakaa!
Vieras
Niin, tuo eskarilainen kysyi, mitä on seksi. Oli kuullut isompien puhuvan siitä salaa opelta. Mitä minä vastaan? Kysyi minulta, että tiedänkö minä, mitä se tarkottaa.
Voi mun pikkusta poikaa... 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ööh:no kerrot että se on aikuisten juttuja. Meillä 6-vee kysyi mistä vauva tulee masuun, niin kerroin että isä antaa äidille siemenen ja siitä sitten kasvaa vauva.
Alkuperäinen kirjoittaja Täh:Miks ei vois kertoa? Haluatko lapsestasi samanlaisen punastelijan kuin itse olet? Meillä ainakin 7vee tietää että "äitillä on kuukautiset niin se käyttää vaippoja sillo". Ei kai noissa asioissa ole mitää hävettävää, vai onko mielestäsi?
Alkuperäinen kirjoittaja Täh:Miks ei vois kertoa? Haluatko lapsestasi samanlaisen punastelijan kuin itse olet? Meillä ainakin 7vee tietää että "äitillä on kuukautiset niin se käyttää vaippoja sillo". Ei kai noissa asioissa ole mitää hävettävää, vai onko mielestäsi?
Alkuperäinen kirjoittaja ööh:no kerrot että se on aikuisten juttuja. Meillä 6-vee kysyi mistä vauva tulee masuun, niin kerroin että isä antaa äidille siemenen ja siitä sitten kasvaa vauva.
Alkuperäinen kirjoittaja Kohta kolmen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja ööh:no kerrot että se on aikuisten juttuja. Meillä 6-vee kysyi mistä vauva tulee masuun, niin kerroin että isä antaa äidille siemenen ja siitä sitten kasvaa vauva.
No kyllä meidän 3v ja 5v jo ainakin tietävät, että isin pippelistä menevät äidin masuun, siellä kasvavat isoiksi ja lopulta syntyvät äidin pimpasta. En näe asiassa mitään ongelmaa. Ihme satuja selitätte lapsille...