Ojennan kukkasen jokaiselle, joka lukee tämän ja vastaa tähän:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietteissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietteissään

Vieras
Epäilen olevani raskaana, se olisi hyvin mahdollista.

Oviksen aikaan kärsin normaalia kovemmasta alamahakivusta ja ällistyttävän runsaasta valkovuodosta. Olin hieman pihalla.

Minua on väsyttänyt ja paleltanut viimeaikoina IHAN S.A.I.R.A.A.S.T.I. Pahoinvointiakin ollut vähän.
Menkkojen tulisi alkaa maanantaina tai tiistaina.

Testasin pari päivää sitten (joo, ehkä hieman liian aikaisin, heh) ja sain negan.
Testasin tänä aamuna ja sain hyvin haalean plussan.
Onkohan odotettavissa, että plussa tummenee ja todella olisin raskaana?!?
Menkkojen tulisi tulla siis muutaman päivän päästä.

Olen kuullut joskus, että juuri menkkojen edellä voi saada ns. valeplussan, onko se tosi????

Alkuperäinen kirjoittaja mietteissään:
Olen kuullut joskus, että juuri menkkojen edellä voi saada ns. valeplussan, onko se tosi????

Mä en ole tuollaisesta kuullut.

Mä itte tein kotona kaksi testiä jotka näytti haamua ja samalla tavalla näytti labran testi. Otettiin vielä verikoe josta raskaus varmistui. Tein vielä kotona yhden testin ja se näytti haamua. Valitettavasti tuli keskenmeno viikolla 6+4

Mulla tuli viimekierrossa haalea plussa ja sitten parin päivän päästä siitä alko menkat. Eli mä sinuna odottelisin vielä ensviikkoon. Niin mäkin nyt odotan testin tekoa. Keskiviikkona ajattelin testailla.

Mä taas oon kuullu, et noi testit ei näytä koskaan turhaa plussaa (erikseen sit nää roskishaamut, kun testi lojunut jo kauan yli sen testausajan jossain, niin voi näyttää väärin). Eli kyllä se haaleekin plussa oikein tehdyssä testissä mun tietojen mukaan on ihan sitä totista totta, PLUSSAA.

Alkuperäinen kirjoittaja himpula:
Kun on kuitenkin ollut ovisoireita niin luulisi ettet ole raskaana. Mutta toivottavasti kuitenkin olet.

Siis mitä tarkoitat tällä? Kyllähän ovis tapahtuu, raskautu sen seurauksena tai ei...? Tämä ovis oli kuitenkin ihmeellinen jotenkin. En yleensä juuri oviksia bongaile...

En mä ole mistään valeplussista kuullut...Ei se väri siihen tikkuun tule, jos ei elimistössä raskaushormoonia ole. Eli plussa se on haaleakin. Muutaman päivän päästä todennäköisesti vahvempi plussa.

Yhteistyössä