Oispa ihanaa olla pankin täti...

Heili Karjalasta

Aktiivinen jäsen
06.01.2006
10 581
0
36
Eilen kävin pankissa. Mietin, miten ihanaa oiskaan olla pankin täti. Niillä on aina niin viimesen päälle laitetut kynnet ja ihanat jakkupuvut tai muuten tyylikkäät, naiselliset ja asialliset vaatteet. Sit niillä on aina tukka niin nätisti laitettu ja ovat niin rauhallisia ja maltillisia siellä tiskin takana. Jotenkin kauheen naisellista ja hienoa. :D

Toisin kuin tämmöinen kotiäiti, joka tukka solmussa vetää menemään crocseissa ja tuulipuvussa ja meikit on vähän sinnepäin ja naisellisuus kaukana siitä.. :laugh:

Pitäsköhän opiskella pankin tädiksi? Minkäs alan ihmisiä he ovatkaan? (Siisti sisätyö ja silleen... ;) )

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Tradenomi esimerkiksi voi työskennellä pankissa.

Onkos se ammattikorkeakoulutasoinen koulutus..Ilmeisesti on joo..

Mitähän erityistaitoja pankintädeiltä vaaditaan?

Muutakun, että osaavat näyttää siisteiltä ja kauniilta ja istua tietokoneen ääressä.. :D

Tradenomit sinne ainakin kelpaa.. itekin ajattelin, että olis kiva olla pankintäti.. mutta sitten kuulin, miten täällä pankit toimivat.. pankintädit on täällä jatkuvassa kilpailussa keskenään.. koko ajan odotetaan parempaa myyntiä ihan noilta tiskilläkin olevilta naisilta.. joten ei kiitos.. musta ei myyjää saa tekemälläkään..

Minä olen kotiäiti ja tukka on hyvin ja meikki kohdallaan silloin kun tarviaa. Kotonakin on kiva pitää mukavia ja kauniita vaatteita. Ei sentään jakkupukua, mutta ei myöskään tuulipukua!

Mä oon yo-merkonomi ja ollut pankissa töissä, ottolainaukseen ei juurikaan kouluja tarvita mut jos haluaa "edetä uralla" niin joku koulutus on hyvä olla mutta pankit kouluttaa myös itse. Mä aloitin ottolainauksesta josta siirryin antolainaukseen ja sieltä ulkomaan toimintoihin

Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Kannattaa olla amatööri, niin kuin minä! Mä voin aina näyttää just sellaiselta kuin haluan!

:laugh: maksetaanko sulle siitä... siis mitä amatöörinä teetkin?

Etkö sä tiedä mikä ero on amatöörillä ja ammattilaisella?

Joo mut siis... tais mennä vähä molemmilla ohi. En oikein hokassu, että missä asiassa olet amatööri.... tai siis että mitä ylipäätäänsäkin teet.... *blondi*

Alkuperäinen kirjoittaja kot'äeti:
Minä olen kotiäiti ja tukka on hyvin ja meikki kohdallaan silloin kun tarviaa. Kotonakin on kiva pitää mukavia ja kauniita vaatteita. Ei sentään jakkupukua, mutta ei myöskään tuulipukua!

Osittain halusin "korostaa" tuota kotiäitiyden ja pankkivirkailijan eroa, jos et ymmärtänyt mitä ajoin takaa. Mut siis silti, ois ihanaa jaksaa olla ihan vimpan päälle tyylikkäänä kotonakin. Ei vaan aina jaksa. Joka päivä kyllä meikkaan, kampaajalla 4 vkon välein käyn ja vaatteitakin yritän miettii vähä, mut siis ei niin vimpan päälle mitä esim. työssä ollessa tai ilman lapsia elellessä.. :D (rakennekynnet oli aina tiptop ja kilot oikeissa kohtaa ja tiukkaa treeniä jne..)

Pankkineideillä on yleensä suolistosyndroomaan taipumusta kun on ammatti sellainen, ettei voi oikeen missään kohtaa työpäivää kunnolla pieraista. Kotiäiti voi työssään pieraista vaikka kuinka monta kertaa päivässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Pankkineideillä on yleensä suolistosyndroomaan taipumusta kun on ammatti sellainen, ettei voi oikeen missään kohtaa työpäivää kunnolla pieraista. Kotiäiti voi työssään pieraista vaikka kuinka monta kertaa päivässä.

:D Jotain hyvää siis tässäkin työssä. :D

Yhteistyössä