Polvipituinen, kapea, halkio toisessa sivussa, strechmäistä kangasta, eteen tulee kiinniommeltu vyö, joka tulee kiinni nyöreillä. On jostain 2002-2003 mallistosta muistaakseni.
Nyörit pitää irroittaa pesua varten, mä oon pessy tän pari vuotta sitten, kun ei se ole mahtunut tässä välissä mun päälle, nyt en enää kuollaksenikaan muista, miten noi nyörit kuluu laittaa.... eli saiskos täältä apuja?
Nyörit pitää irroittaa pesua varten, mä oon pessy tän pari vuotta sitten, kun ei se ole mahtunut tässä välissä mun päälle, nyt en enää kuollaksenikaan muista, miten noi nyörit kuluu laittaa.... eli saiskos täältä apuja?