H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja keke:sorry, alotietaan alusta.
haluan sinua
Alkuperäinen kirjoittaja *´kiusii:Alkuperäinen kirjoittaja keke:sorry, alotietaan alusta.
haluan sinua
tää on kivaa.. seuraava täyttää pari sanaa lisää.. katotaan mikä tarina tulee..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja viekkuli:Alkuperäinen kirjoittaja keke:missä on sormesi nyt
nenässä
Alkuperäinen kirjoittaja keke:Alkuperäinen kirjoittaja *´kiusii:Alkuperäinen kirjoittaja keke:sorry, alotietaan alusta.
haluan sinua
tää on kivaa.. seuraava täyttää pari sanaa lisää.. katotaan mikä tarina tulee..![]()
haluun sinua kalu kovana
Alkuperäinen kirjoittaja keke:Alkuperäinen kirjoittaja keke:Alkuperäinen kirjoittaja *´kiusii:Alkuperäinen kirjoittaja keke:sorry, alotietaan alusta.
haluan sinua
haluun sinua kalu kovana
haluan että joku nainen leikkii kanssani
Alkuperäinen kirjoittaja keke:Alkuperäinen kirjoittaja keke:Alkuperäinen kirjoittaja keke:Alkuperäinen kirjoittaja *´kiusii:Alkuperäinen kirjoittaja keke:sorry, alotietaan alusta.
haluan sinua
haluun sinua kalu kovana
olen sopivassa nousuhumalassa
Alkuperäinen kirjoittaja keke:Alkuperäinen kirjoittaja keke:Alkuperäinen kirjoittaja keke:Alkuperäinen kirjoittaja keke:Alkuperäinen kirjoittaja *´kiusii:Alkuperäinen kirjoittaja keke:sorry, alotietaan alusta.
haluan sinua
haluun sinua kalu kovana
ja panettaa niin perkeleesti
Alkuperäinen kirjoittaja keke:Alkuperäinen kirjoittaja keke:Alkuperäinen kirjoittaja *´kiusii:Alkuperäinen kirjoittaja keke:sorry, alotietaan alusta.
haluan sinua
haluun sinua kalu kovana
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:Alkuperäinen kirjoittaja keke:Alkuperäinen kirjoittaja keke:Alkuperäinen kirjoittaja *´kiusii:Alkuperäinen kirjoittaja keke:sorry, alotietaan alusta.
haluan sinua
haluun sinua kalu kovana
onhan tässä jo aika lauma akkoja leikkimässä sun kanssas![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja keke :Alkuperäinen kirjoittaja keke:Alkuperäinen kirjoittaja keke:Alkuperäinen kirjoittaja keke:Alkuperäinen kirjoittaja keke:Alkuperäinen kirjoittaja *´kiusii:Alkuperäinen kirjoittaja keke:sorry, alotietaan alusta.
haluan sinua
haluun sinua kalu kovana
ja panettaa niin perkeleesti
tule kanssani
Alkuperäinen kirjoittaja noooh ?:kekehän sai vauhdin päälle.. minkäs näköinen ja muita taustoja vähän et lähtee ajatus kulkemaan... vähän illu(usiot)a mukaan
Alkuperäinen kirjoittaja keke:Alkuperäinen kirjoittaja noooh ?:kekehän sai vauhdin päälle.. minkäs näköinen ja muita taustoja vähän et lähtee ajatus kulkemaan... vähän illu(usiot)a mukaan
ihan ok suomalainen mies.
ja kalu on kuin partiopoika aina valmiina.
haluaisin saada sinut laukeemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja keke:Alkuperäinen kirjoittaja noooh ?:kekehän sai vauhdin päälle.. minkäs näköinen ja muita taustoja vähän et lähtee ajatus kulkemaan... vähän illu(usiot)a mukaan
mä kyllä ottaisin mielelläni vastaan kielihoidon..jos herralle vaan sopii...
Alkuperäinen kirjoittaja söpis:Mulla on tässä just siivotut duplot. Mitäs tehtäis näillä? *työntää seksikkäästi duplon keken suuhun*
Alkuperäinen kirjoittaja keke:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja keke:Alkuperäinen kirjoittaja noooh ?:kekehän sai vauhdin päälle.. minkäs näköinen ja muita taustoja vähän et lähtee ajatus kulkemaan... vähän illu(usiot)a mukaan
mä kyllä ottaisin mielelläni vastaan kielihoidon..jos herralle vaan sopii...
herra en ole, mutta kielihoito sopii.... pitkän vai lyhyen kaavan mukaan.