oiskohan nää hyvät imetysliivit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
http://www.bebes.fi/kauppa/product_info.php?cPath=36_98&products_id=1857

ja tulkitsenko oikein tota taulukkoa ku mulla on nyt c/d kuppi ja ympärys ois sit varmaan toi 100 ni että mulle ois hyvä toi xl koko?ja tossa lukee että 1-2 kuppikokoa antaa periksi.

Mulle ei olis ollu. On sen verran varustusta (varsinkin imetysaikaan), että tarvitsin kaarituet. :)

Tosi hyvät ja edulliset kaarituelliset saat Changesta. :) Mulla oli niitä kolmet. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mulle ei olis ollu. On sen verran varustusta (varsinkin imetysaikaan), että tarvitsin kaarituet. :)

Tosi hyvät ja edulliset kaarituelliset saat Changesta. :) Mulla oli niitä kolmet. :D

mulla on kans tota varustusta ennestään jo ihan tarpeeks ni luulen että noi ei ois isot :D mut huomasinkin että bebes myymälä on kampissa,täytyy lähteä helsinkiin shoppailemaan ni ehkä helpompi ostaa ihan kaupasta ku tilaamalla.

Triumphit ja Changen liivit hyviä, kannattaa käydä paikan päällä, niin kokenut myyjä osaa katsoa koon. Tuon "varustuksen" koko vaihtelee aika lailla, raskausaikana rinnat kasvavat vähän, sitten synnytyksen jälkeen on vähän aikaa aika pinkeät ja suuret, kunnes taas tasaantuvat. Koska ensimmäisten viikkojen aikana on tarpeen pestä liivejä aika usein, niin kahdet liviit on oltava vähintään varastossa. Sitten kun pääsee synnytyksen jälkeen taas liikkeelle, niin voi käydä hakemassa vielä lisää, niin on mitä pestä. Ja ihan ensimmäiset viikot olen itse kokenut mukavammiksi viettää kaarituettomissa liiveissä, sitten vasta maidontulon tasaannuttua siirtynyt kaarituellisiin.

Eli suosittelen ihan ammattilaista avuksi tai ainakin liivien sovittamista. Kunnon liivit kun tekevät olon mukavaksi, eivät aiheuta niskasärkyjä tms. ja pitävät ulkonäönkin asiallisena.

Minusta nuo vaikuttaa hyviltä, mutta etukäteen on kyllä tosi vaikea sanoa mitkä on hyvät ja mitkä ei. Itse kävin hieman ennen vauvan syntymää oikein erikoisliikkeessä ostamassa imetysliivit. Myyjän kanssa etsittiin ja ostin lopulta Triumphin liivit, ja olivat vielä melko kalliit. Ihan vikaostos, eikä niillä tehnyt yhtään mitään. Ympärys oli kaksi numeroa liian suuri, vaikka myyjä meinasi, etten voisi ottaa pienempää kun puristaisivat ja mahan kadottua malli ei enää muutenkaan istunut.

Yhteistyössä