Oiskohan mulla mahiksia päästä laihdutusleikkaukseen?

• Viestiketjun aloittaja läski
  • Ensimmäinen viesti
läski
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Mä kyllä luulen, että minä itse taidan tietää parhaiten mikä ahmimiseen johtaa. Eikö sulla mene millään kaaliin, että olen laihduttanut kymmeniä kertoja, vaikka millä keinoin ja tokihan se vatsalaukku on tottunut pienempään mutta aina olen lihonut takaisin ja entistä kovemmin kiloin. Joten tämä ei todellakaan ole mikään hetken mielijohde, että tsimpsalapim tuosta vaan leikkaukseen. Hienoa, että sinä olet niin hyvä ihminen että voit arvostella minua mutta minä en ole. Minä en tästä yksin selviä enkä yksin opi oikein syömään.

Omena: Taidan olla oikeassa, että tuo ahmiminen vesittää leikkauksen.
Seli seli. Sulla vaan vie herkut voiton, eikä ole sitä itsekuria.
[/quote]

En ole kieltänytkään, etteikö olisi itsekurin puutetta! Mutta minä tiedän itse, että mun ahminta ei todellakaan johdu jostain kasvisten tai veden puutteesta. Tiedän myös kuinka monta kertaa ja miten olen laihduttanut ja lihonut ja tehnyt elämäntapamuutoksen. Minä haluan laihtua ja välttää sairaudet mutta minä en kykene siihen yksin. Ja olen käynyt tämän kylän "ravitsemusterapeutilla" eikä se mitään ole muuttanut.

Tallu: En jaksa lukea linkkiä, mutta olen lukenut karppausinfoa, olenpa tainnut pitää siellä ruokapäiväkirjaakin. Olen tietoinen siitä, että esim. Ruotsissa diabeetikoille suositellaan vhh:ta jne. Karppaus ei passaa mun keholle laisinkaan. Maha on aivan sekaisin pienestäkin rasvalisäyksestä. Tai sitten jumii kokonaan. Kokeilin muutaman kuukauden ajan ja korkea huono kolesteroli sai lopulta jättämään kokeilun kokonaan pois. Tiedän kyllä senkin, että osalla kolesteroli laskee karppauksen myötä, itse en riskiä uskaltaisi ottaa.

Tsemppiä
ei laihdutukseen auta mikään laihdutusKUURI vaan pysyvät elämän muutokset, joita noudatetaan loppuelämä. jos vaikka laihduttaa jollain laihdutuskuurilla ja palaa takaisin entisiin ruokailutottumuksiin, niin tottakai kilot tulee takaisin. pitää laittaa koko elämä remonttiin pysyvästi.
suosittelisin säännöllisiä käyntejä ensin ravintoterapeutin luona, ja sitten miettimään vasta vakavasti tuota leikkausta.
tuostakin voi olla apua: http://kalorilaskuri.fi/ruokapaivakirja

Yhteistyössä