Oisko vesipilari 6000 toppavaatteissa hyvä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiutale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
Alkuperäinen kirjoittaja Kokemusta on:
Alkuperäinen kirjoittaja Hiutale:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hiutale:
http://www.lindex.com/fi/StartPage/StartPage.aspx?FlashMovie=..%2fArchive%2fFlash%2fkidsout%2ftemp.swf
Näitä ajattelin!

Kuulemma hyvät. Mietin vaan mitä maksaa, kun en onnistunut netistä löytämään hintaa? Ja oliskohan haalarina?

Housut 39,95 ja takki 59,95 ...........sopis kukkarolle paremmin, kun 200 ? tec-hinnat.

Tuo tekninen ominaisuus alkaa olla jo vähän jokaisella firmalla, joten ihan varmaan kannattaa ostaa tuo setti. Heti kun vesipilari nousee laskee kulutuksen kesto. Meillä on kokemusta Rasavil, Reimatec, Fix, Didriksons ja Travallen haalareista. Parhaimpana ovat pysyneet Fix ja Didriksons, joissa siis hyvä kulutuksen kesto. Reikä saatiin Rasavilin haalariin vaikka käyttöä oli vain lumisena aikana Pohjois-Suomessa. Nyt kokeilen sitten Rasavil Corduraa ja Kappahlin uutta teknistä pukua. Lisänä on kylläkin vielä Reimatecin 2-osainen. Rasavilissakin tuo hankauskesto on todella hyvä, mutta vedenpitävyys heikkenee materiaalin muututtua corduraksi!

Mä ostin fixin asun pojalle viime talvena mutta mun mielestä se on ärsyttävän kankea.

Toki materiaali muuttuu kun vahvuutta tulee lisää! Meidän 2-osainen Fix pysyi uudenveroisena. Tietäähän sen itselläkin. Voisin ottaa itselleni 500 eur gore-tex kuoriasun, mutta koska en raski sijoittaa niin kalliiseen, otan 200 eur The North Facen hyventin. Ihan hyvä on, mutta ei kuitenkaan paras.
 
mä en ikinä maksais lindexin fix asusta normaalihintaa.enkä maksaisi kyllä rasavilista tai reimatecistakaa,en oikeestaan mistää ulkovaatteesta.siksi ostanki ne aina alesta ja saan sen kalliin reimatecin paljonpaljon halvemmalla kuin mitä maksaa fix normaalihinnassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja milli:
Öö...saman hintaistahan tosta tulee, ei se Reimatec jokapaikassa 200e maksa, esim http://www.keltainenkettu.fi/product_details.php?p=1883

Joo, muuten hyvä mut ekaluokkalaiselle ei mee noi vauvakoot ja haalarii ei enää halua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hiutale:
Alkuperäinen kirjoittaja milli:
Öö...saman hintaistahan tosta tulee, ei se Reimatec jokapaikassa 200e maksa, esim http://www.keltainenkettu.fi/product_details.php?p=1883

Joo, muuten hyvä mut ekaluokkalaiselle ei mee noi vauvakoot ja haalarii ei enää halua.

Jonathanin puvut on kans hyviä, myös takki/housut. Lindexissä usein ainakin alelapuila saa 25%-30% alea, mikä on mun mielestä hyvin :)
 
Everest-merkkisiä haalareita/takkeja+housuja voisin suositella. Eivät ole pahan hintaisia, vettä pitävät hienosti, ja ovat vieläpä nättejäkin. Stadium niitä myy.
Tämän haalarin haluan 3½ v pojalleni, luonnossa oli kivemman värinen kuin kuvassa.
096584_002.jpg
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Everest-merkkisiä haalareita/takkeja+housuja voisin suositella. Eivät ole pahan hintaisia, vettä pitävät hienosti, ja ovat vieläpä nättejäkin. Stadium niitä myy.
Tämän haalarin haluan 3½ v pojalleni, luonnossa oli kivemman värinen kuin kuvassa.
096584_002.jpg

Missä tälläsiä myydään? Tahtoo kans :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkulainen:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Everest-merkkisiä haalareita/takkeja+housuja voisin suositella. Eivät ole pahan hintaisia, vettä pitävät hienosti, ja ovat vieläpä nättejäkin. Stadium niitä myy.
Tämän haalarin haluan 3½ v pojalleni, luonnossa oli kivemman värinen kuin kuvassa.
096584_002.jpg

Missä tälläsiä myydään? Tahtoo kans :)

Siis mitä maksaa? ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja turkulainen:
Missä tälläsiä myydään? Tahtoo kans :)

Siis mitä maksaa? ;)

Stadiumissa on, ja hintaa oli jotain 50 euroa ja risat muistaakseni...en muista ihan tarkkaa hintaa, kun katselin kaikkea muutakin :). Esikoisella oli samanmoinen puku pinkkinä, ja se oli erinomainen.

Myllyn Stadiumissa kävin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja turkulainen:
Missä tälläsiä myydään? Tahtoo kans :)

Siis mitä maksaa? ;)

Stadiumissa on, ja hintaa oli jotain 50 euroa ja risat muistaakseni...en muista ihan tarkkaa hintaa, kun katselin kaikkea muutakin :). Esikoisella oli samanmoinen puku pinkkinä, ja se oli erinomainen.

Myllyn Stadiumissa kävin.

Kiitos :)
Millanen on kestävyys? Tarvittais 3.5v pojalle haalari joka todella kestää, pk:n piha on täynnä kiviä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kiitos :)
Millanen on kestävyys? Tarvittais 3.5v pojalle haalari joka todella kestää, pk:n piha on täynnä kiviä...

Esikoinen käytti omaa haalariaan koko viime talven ja sitä edeltäneenä keväänä kevättalvella. Eli 4-5 v iässä. Ei oo luonteeltaan todellakaan maailman rauhallisin tyttö :D. Haalarissa ei oo naarmuakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kiitos :)
Millanen on kestävyys? Tarvittais 3.5v pojalle haalari joka todella kestää, pk:n piha on täynnä kiviä...

Esikoinen käytti omaa haalariaan koko viime talven ja sitä edeltäneenä keväänä kevättalvella. Eli 4-5 v iässä. Ei oo luonteeltaan todellakaan maailman rauhallisin tyttö :D. Haalarissa ei oo naarmuakaan.

tätä menen siis katsomaan.
 

Yhteistyössä