Oisko tyhmä idea?

  • Viestiketjun aloittaja yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti
yksinäinen
Minä oon tässä miettinyt, kun kotona olen lapsen kanssa ja toinen on tulossa ja päivät välillä yksinäisiä, vaikka puistossa käydäänkin, että jos järkkäis meidän taloyhtiön grillille kotona oleville äideille ja lapsille grilli-bileet, että tutustuis muihinkin ja lapsetkin sais enemmän kavereita. Tässä taloyhtiössä kuitenkin on aika monta vauva/lapsiperhettä, mutta harvemmin niihin törmäilee tuolla pihalla, mutta olis kiva tutustua... Kysymys siis kuuluu, osallistuisitko tuollaiseen tapahtumaan jos alakerran ilmoitustaululta tuollaisen kutsun bongaisit ja mitä ajattelisit jos joku naapureistasi moisen järkkäisi?
 
juu
Idea on kivakiva, mutta itse en lähtisi ilmoitustaulukutsulla. Henkilökohtainen kasvotusten esitetty kutsu vois olla parempi. Onnea sulle bileisiin! Itselleni oli silloin kotona ollessa erittäin tärkeä sosiaaline verkosto nimenomaan taloyhtiön mammat, vieläkin kaiholla muistelen niitä ilontäyteisiä vuosia :)
 
Perhekerhot ja muskarit puistoilun lisäksi ovat mulle uudella alueella tuoneet tuttuja, samoin pihalla lasten kanssa oleminen kun ovat hieman vanhempia, niin muutkin vanhemmat tulevat lastensa kanssa ulkoilemaan yhessä.
Meidän rivarissa olen kutsunut naapureita(joita en vielä tuntenut) kesäkaffeelle isommallakin porukalla, siitä se siis lähtee. Mä pyytäisin mammat miehineen ja lapsineen mukaan!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Idea on kivakiva, mutta itse en lähtisi ilmoitustaulukutsulla. Henkilökohtainen kasvotusten esitetty kutsu vois olla parempi. Onnea sulle bileisiin! Itselleni oli silloin kotona ollessa erittäin tärkeä sosiaaline verkosto nimenomaan taloyhtiön mammat, vieläkin kaiholla muistelen niitä ilontäyteisiä vuosia :)
Minäkin luulen, että henkilökohtainen kutsu purisi paremmin!
 
yksinäinen
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Idea on kivakiva, mutta itse en lähtisi ilmoitustaulukutsulla. Henkilökohtainen kasvotusten esitetty kutsu vois olla parempi. Onnea sulle bileisiin! Itselleni oli silloin kotona ollessa erittäin tärkeä sosiaaline verkosto nimenomaan taloyhtiön mammat, vieläkin kaiholla muistelen niitä ilontäyteisiä vuosia :)
No tuota minä mietinkin, että onko tuo ilmoitustaulu hölmö idea, mutta tosiaan tässä taloyhtiössä on varmaan about 100 huoneistoa, enkä tosiaan läheskään kaikkia lapsiperheellisiä tunne edes ulkonäöltä, saati että niihin törmäisi kovin usein enkä tiedä missä asunnoissa kaikki asuvat, että voisi postiluukusta käydä kutsun tiputtamassa...
 

Yhteistyössä