Oisko tämä mahdoton tehtävä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helmi S
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Helmi S

Vieras
Pitäis matkustaa 1- ja 3-vuotiaiden lasten kanssa muutama tunti junalla ja vaihtaa junaa kaksi kertaa. Mukana matkarattaat ja parin päivän tavarat.

Mites ton organisois, että junan vaihdot sujuis? Tavarat varmaan pitäis yrittää mahduttaa johonki reppuun tai ottaa rinkka hätätapauksessa. Mut miten mä saan junaan ja junasta pois lapset ja rattaat ilman apuja? Ja onks kaikilla asemilla nykyään hissit?

Tavarat (kaikki) rinkkaan ja olkalaukkuun, kyllä parin päivän kamat mahtuvat. Menet ajoissa ovien kohdalle odottamaan ja pyydät tarvittaessa apua konnarilta tai kanssamatkustajilta. Kaikilla asemilla on hissit.

Ihan hyvin se sujuu! :)

Mä just matkustin junalla 1 ja 2 vuotiaiden kans. Mukana oli matkarattaat ja paljo tavaraa, tosin ei tarvinnu vaihtaa välil junaa. Mut matkas meni 3 tuntia. Varmasti saat apua jos pyydät ja hyvin se menee!! Tsemppiä

Mä taannoin matkustin enemmän junalla, kun esikoinen oli pieni, ja olin välillä hätää kärsimässä niiden junaan nousujen kanssa, kun apua ei millään tahtonut saada. Yhden lapsen ja rattaiden kanssa kuitenkin vielä pärjäsi. Lapsi kainaloon ja rattaat toisella kädellä ylös. Mutta tarvis olla yks käsi lisää, ku toi isompikin on niin pieni...

Yhteistyössä