oisko tämmönen ihan ruma sohvakalusto?

• Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti
Meillä on tota samaa sarjaa oleva kulmadivaani graffitinharmaana. Hyvä on istua ja makoilla. Vahva kangas ja helposti pestävissä esim. vaahtopesulla. Suosittelen.

Niin ja huomautan vielä, et meillä tuo divaani on olut puoli toista vuotta, eikä mennyt miksikään vaikka siinä röhnöttää 130kg mies ja kolme touhukasta poikaa ;)

DakotanEmo
Alkuperäinen kirjoittaja OneStepCloser:
DakotanEmo, tuu sit tänne kertomaan että millaset sohvat oli, tai laita mulle y-viestiä. :D
Mäki ihastuin noihin sohviin. Ja siihen tummaanharmaaseen tai vaaleansiniseen väriin. Tosin, harmaat ois kyl varmaan käytännöllisemmät, eikä v.sinistä ollut ku kulmasohvissa, kai..
Toki toki :D Tuonne lanternaan suunnistan kuntosalin jälkeen :wave:
Tummanharmaa on helmpompi väri monessakin suhteessa. Esim.- lika ei näy niin hirvittävän hyvin kun nää pienet viuhtoo, sellainen neutraali väri jota voi täydentää ties minkä värisillä sohva tyynyillä! Mulla on tässä olkkarissa saman sävyinen ryijymatto ja samansävyiset verhot, nyt on terra sohva ja se tökkii :x

Mä näen oikein sieluni silmin kuin hyvin sen harmaan eteen käy sitten vaikka pinkki rahi :D

Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:
Alkuperäinen kirjoittaja OneStepCloser:
DakotanEmo, tuu sit tänne kertomaan että millaset sohvat oli, tai laita mulle y-viestiä. :D
Mäki ihastuin noihin sohviin. Ja siihen tummaanharmaaseen tai vaaleansiniseen väriin. Tosin, harmaat ois kyl varmaan käytännöllisemmät, eikä v.sinistä ollut ku kulmasohvissa, kai..
Toki toki :D Tuonne lanternaan suunnistan kuntosalin jälkeen :wave:
Tummanharmaa on helmpompi väri monessakin suhteessa. Esim.- lika ei näy niin hirvittävän hyvin kun nää pienet viuhtoo, sellainen neutraali väri jota voi täydentää ties minkä värisillä sohva tyynyillä! Mulla on tässä olkkarissa saman sävyinen ryijymatto ja samansävyiset verhot, nyt on terra sohva ja se tökkii :x

Mä näen oikein sieluni silmin kuin hyvin sen harmaan eteen käy sitten vaikka pinkki rahi :D
Oih, totta! Mä taas nään siin semmoset ihanan violetit tyynyt. :D
Tahtoo eroon noista meiän vanhoista sohvan rotiskoista :kieh: Eikä ollu mitenkään pahan hintasetkaan nuo sohvat. :whistle:

DakotanEmo
41 cm on istumakorkeus nyt ja koko korkeus n. 81cm, ei kuulosta ollenkaan pahalta!. Ja violetti ois kyllä toinen varteen otettava vaihtoehto, makkari on ihan violetti, paitsi matto *yllätys yllätys* graffitin harmaa :D

yks vieras
Meillä on samanlaiset (eri väriset tosin) ja voin sanoa et on tosi hyvät istuu, kestäny meillä hyvin sekä runko että kankaat ja pois en vaihtais. Kateltiin sillon kun ostettiin vaikka millaisia sohvia, mutta mitään yhtä kivaa ei löydetty huomattavasti kalliimmistakaan! Ja se mikä on ehdoton ylimääräinen plussa on se, et alta on helppo imuroida kun on sen verran tuota maavaraa, toisin kun useimmissa muissa sohvissa..

DakotanEmo
Alkuperäinen kirjoittaja yks vieras:
Meillä on samanlaiset (eri väriset tosin) ja voin sanoa et on tosi hyvät istuu, kestäny meillä hyvin sekä runko että kankaat ja pois en vaihtais. Kateltiin sillon kun ostettiin vaikka millaisia sohvia, mutta mitään yhtä kivaa ei löydetty huomattavasti kalliimmistakaan! Ja se mikä on ehdoton ylimääräinen plussa on se, et alta on helppo imuroida kun on sen verran tuota maavaraa, toisin kun useimmissa muissa sohvissa..
Ja just tän sohvan kanssa menee hermot kun ei pääse imuroimaan sohvan alta |O

Yhteistyössä