oisko tää hyvä?lastenhuoneen sisustus

Ihan ot, paljonko tuo leluhyllykkö maksaa?

Ja muuten varmaan tulee kiva lastenhuone. Lapsen mieleen varmasti. Ja mun mielestä on hienoa ja kivaa, että ihmiset sisustaa myös sen lastenhuoneen. Niin usein näkee, kuinka sinne on vaan roudattu olkkarin vanha kirjahylly ja muut jämä kalusteet. :( :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja täti vihreä:
miks pitää olla tollanen typerä "katos"?
Lapset rakastaa sänkykatoksia. Meillä on Nalle Puh- katos joka on suuri kateuden aihe tytön katoksettomien kavereiden kesken B)
No meillä ei ainakaan rakasteta.
Nii sinä et rakasta.. ehkä lapset tykkäisi. Ehkä on juuri niiden kateellisten joukossa

:D

Minä tykkäsin myös! Kivat, iloiset värit! Me ostettiin pojan huoneeseen Ikeasta pöytä ja tuolit, mutta ei valittu noita jakkaroita just kiikkeryyden takia, tosin halusin muutenkin mielummin puiset. Mutta kokonaisuus on varmasti kiva!! :)

Ai tuo on pojan huone *tunnustaa nolona*, mä ajattelin, että tytölle, kun on punaista. Sininen sopisi paremmin sen limen kanssa.

ei punanen oo pelkästään tyttöjen väri :) sinistä en juuri siksi halua ku se on se ikuinen ns poikien väri...sillo ku poika oli vauva niin ärsytti seki ku kauas oli vaa sinisiä vaatteita, onnex nyt löytyy jo valinnan varaaki ku kasvanu isommax :)

Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:
Ihan ot, paljonko tuo leluhyllykkö maksaa?

Ja muuten varmaan tulee kiva lastenhuone. Lapsen mieleen varmasti. Ja mun mielestä on hienoa ja kivaa, että ihmiset sisustaa myös sen lastenhuoneen. Niin usein näkee, kuinka sinne on vaan roudattu olkkarin vanha kirjahylly ja muut jämä kalusteet. :( :)

n.64e se on siis pelkkä hyllykkö, laatikot siihen on sit 2-4e riippuu laatikon koosta...

noi kaikki hinnat on sit haaparannan ikeasta, jotku tavarat oli halvempia suomen puolel...

Vihreä kiva, mut mun mielestä punainen ei sovi sen kanssa. Enkä tykkää tuosta leluhyllyköstä, jää jotenkin keskeneräisen näköiseksi.
no punainen ja vihreä sointuvat kyllä yhteen koska ovat vastavärejä...

itse en ehkä noin paljoa kaikkee muovista laittais, mut värit musta kivat =)

Alkuperäinen kirjoittaja Vilma76:
Vihreä kiva, mut mun mielestä punainen ei sovi sen kanssa. Enkä tykkää tuosta leluhyllyköstä, jää jotenkin keskeneräisen näköiseksi.

ei kait siin ollu muuta muovista ku pöytä ja tuolit...vai oliko?

Alkuperäinen kirjoittaja Ninttu83:
haluan värikkään huoneen pojalle ja iloisen...lastenhuonees pitää olla värejä et ei oo liian ankeen näköstä...

sit ku on lisää rahaa säästös ni vessa on vaaleanvihreä/turkoosi, keittiö vaaleanvihreä/vaaleankeltainen ja olohuone ehkä turkoosi/lila/pinkki :D tosin oon kyl ihastunu tohon vaaleen vihreeseen et haluisin sitä olkkariinki, mut ei oo kiva jos melkee joka huonees samat värit...
meil on vaaleanvihree-keltainen keittiö ja turkoosi vessa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Entäs punasta ja sinistä? Mä kans vierastan jotenki tuota limeä ja punasta... Mutta saattaa olla ihan ok kun ovat paikoillaan...
en halua sinistä koska se on pojilla niin yleinen väri ja haluun kans et poika oppii tykkään kaikista väreistä et ei sit vierasta niitä ja toivon että vanhempanaki käyttää värejä esim pukeutumisessa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ninttu83:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma76:

ei kait siin ollu muuta muovista ku pöytä ja tuolit...vai oliko?
eiks ne hyllyt ollu muovisia vai näyttikö vaan kuvassa? ja se katoskin on aika "muovinen". itse vaan vierastan muovia kun se on niin helposti kuluva, tai siis kun naarmuuntuu niin menee niin ankeen näköseksi, puisia voi maalata uudelleenkin :)

venla
Liika muovinen kokonaisuus. Pöytä, jakkarat, laatikot ja myös nuo hyllyt näyttivät muovisilta en sitten tiedä olivatko puuta.

Pöytä ja jakkarat eivät oikein sovi yhteen :/
Mutta väritykseltään raikas, vihreä ja punanen sopii ihan hyvin yhteen kun eivät ole liika "tunkkaset" sävyt. Puisen sängyn ja tuon säilytyshyllykön varmaan maalaisin valkoisiksi. Loisivat yhtenäisyyttä ja rauhottaisivat muiden värien seassa. Verhoiksi ehkä jotku valkopohjaiset missä punaista ja ehkä vähän vihreääkin.

Alkuperäinen kirjoittaja venla:
Liika muovinen kokonaisuus. Pöytä, jakkarat, laatikot ja myös nuo hyllyt näyttivät muovisilta en sitten tiedä olivatko puuta.

Pöytä ja jakkarat eivät oikein sovi yhteen :/
Mutta väritykseltään raikas, vihreä ja punanen sopii ihan hyvin yhteen kun eivät ole liika "tunkkaset" sävyt. Puisen sängyn ja tuon säilytyshyllykön varmaan maalaisin valkoisiksi. Loisivat yhtenäisyyttä ja rauhottaisivat muiden värien seassa. Verhoiksi ehkä jotku valkopohjaiset missä punaista ja ehkä vähän vihreääkin.
niin joo hyllyt oli muoviset ja säilytyslaatikot juu. hyllyistä en oo vielä varma että ostanko nuo vai ostanko sit puiset ja maalaan ne. säilytyshyllykkö on lastulevyä ja siinä kalvo päällä.

vieras
Kyllä jos on vähääkään tajua sisustuksesta, niin pitäisi tietää, että vastavärit ovat erittäin hyvä yhdistelmä sisustuksessa.

Eli punainen ja vihreä passaavat mainiosti :)

Itse tykkään juuri tuollaisesta Ikean tyylistä, meillä onkin Mammut-sarjan pöytä, tuolit, sänky, yöpöytä ja lisäksi tuo Trofastin säilytysyksikkö laatikoilla.
Tosin värinä vaan on pelkkää sinistä...

lasten makuun
Lelulaatikko hylly on muuten hyvä....kokemusta tytöllä sekä pojalla.Pöydän ja tuolin vaihtaisin puisiin jotka voi sitten maalata mieleisiksi...tukevammat.Löytyy ikeasta puisia valmiiksi maalattujakin.Itse en pidä limestä mutta ihan pirtsakalle vaikuttaa.Laita vaan värejä ettei ihan hailakaksi jää :)

Yhteistyössä