oisko Renne paha nimi?:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pojalle?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pff, en tullut tänne etsimään vihakommentteja, mutta mun nimi on Renne.
Ei ole paljoa ongelmaa tullut nimeni ymmärtämisessä opettajien kanssa ja oikeastaan tahdon olla erilainen ja se on onnistunut, koska mun nimi ei löydy kalentereista ainakaan vanhoista normaaleista seinäkalentereista. Ja jos mun nimi olisi Ville tai Kalle, kuulisin nimeni monta kertaa päivässä. Ja anteeksi nyt, jos haukun toisen nimeä, mutta ainakaan omalle lapselleni en antaisi tunnettua nimeä. Antaisin harvinaisen nimen. Renne on ihan hyvä esimerkki, tiedän vain yhden muun Rennen, sen radiotyypin. Jos multa kysytään, niin harvinaiset nimet ovat arvokkaita.
Mandalay Av

Tässä kans Renne kanta-hämeen suunnalta. En tiedä ketään muuta Renneä paitsi tottakai Renne Korppila.
Ite oon ihan samaa mieltä siitä että tykkään mun harvinaisesta nimestä vaikka joskus on hankala selittää oma nimi esimerkiksi jollekki opettajalle.
Mun isän isän isä oli Reino ja siihen aikaan kylällä kutsuttiin Reinoja nimellä Renne ja sen kautta mun nimi tuli.
Alko naurattamaan nää mustalaishäirikköpoika kommentit. Ei nimiä mun mielestä voi haukkua paitsi jos se on joku Ursula tai Anu Saukko.
Oon ylpee mun nimestä. Morjesta vaan muille Renneille. Magee kuulla teistä. Varmaan menisin ihan sekasi jos joku huutais Renneä kaupungilla eikä oliskaan musta kyse. :D

Yhteistyössä