Oisko naista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tosi isoo.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olen mies, mutta kun et saa vastauksia ymmärrettävistä syistä, kerron, että iso kalu on paremminkin rasite, kuin etu, nainen on niin rakennettu, että sen hermot on pillun suulla eikä siinä muuta tarvita, kuin että pillun etuosaa ja clittaa kiihottaa, niin tulee

No, onhan se noinkin, mutta kyllä TODELLA ISO TEKEE HYVÄÄ makeammin kuin pieni pili tai normaali mulkku. Kokemuksesta tiedän! Olen muutaman kerran saanut. Ensin tuntuu, ettei se mahdu, mutta sitten, kun onnistuu, on herkkuhetki valmis. Pitää ikäänkuin alistua tälle isolle enemmän. Apua, kun rupesi haluttamaan...

Ehdottomasti, tekee mieli niin että pimppiä pakottaa. Kun muistelen, kuinka se iso levittää, mies katsoo painaessaan silmiin ja olen siellä alla ikäänkuin loukussa: annettava on, vaikka ensin sattuu... Mutta kun uoma liukastuu, huhhuijaa että tekee hyvää. MISSä olet? Minä Rovaniemellä.

Kyllä se tuntuu hyvälle mhehestäkin kun lähtee työntä varovasti kuumaan kosteaan pilluun ja antaa olla vähän aikaa siellä puristuksessa sit rupee liikutta hitasti. Naisen ilmeet kertoat miltä se tuntuu. Ja kun lisää vautia. On ihme jos nainen ei käy kuumana. Olen kuopiosta..