Oisko kiva toppapuku? *linkki*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "alkup."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="alkup.";22154098]Mä taas en pysty ostamaan meidän hoikalle pitkäjalkaiselle suoralahkeisia housuja. Ne mitkä ois vyötäröltä sopivat, on lyhyet, ja ne mitkä ois mitaltaan sopivat on jättimäiset vyötäröltä.

Saan hinnasta -50%.[/QUOTE]

No jos tykkäät ja lapsi tykkää niin osta ihmeessä! :)
Mä en kyllä tajua miten lahkeiden kuminauhat ei sovi hoikalle pitkäjalkaiselle? Lyhytjalkaisella suorat lahkeet on hankalat kun ei saa yhtään "pussille" niitä.

Mun täytyy vielä sen verran kommentoida, että meillä ei yksikään lapsi pukeudu epäkäytännöllisesti, vaikka tykkäänkin siitä että lapsilla on päällä sellaista mistä itse pitää!

Kaikilla on yllään esimerkiksi ulkoillessa varmasti sellaiset vaatteet ettei kylmä tule eikä lumi tai viima mene mistään sisälle - silti ei kenenkään tarvitse olla epävarma itsestään ja ulkonäöstään.

Ja ei, meillä ei tuhlata rahavuoria lasten vaatteisiin - päin vastoin. Pienimmät kulkee isompien vanhoissa jos vain ovat vielä asianmukaisia, muutoin hankitaan aleista / kirppareilta / saadaan tutuilta.

Jos mun lapseni haluavat jotain ehdottomasti päälleen pukea ja se vain nyt muuten säähän sopii, en minä pistä vastaan. En siis missään nimessä itse ole lapsilleni sanomassa mikä on liian 'pikkulapsimaista' tai muuten vain outoa - ellei sitten ihan oikeasti ole menossa överiksi.

Eli kiteytettynä: iän ja tyylin mukaisen pukeutumisen EI tarvitse tarkoittaa epäkäytännöllisyyttä.

Entäs tää?

www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=598296&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=10068&categoryId=10424#

[QUOTE="1234";22154128]Meillä on 4 lasta ja kyllä ihan hyvin tuollainen menee vielä 2 luokkalaiselle. Kokemuksia vaan merkistä kannattaa ensin kysellä ennenkuin ostaa outoa merkkiä. Sehän on jokaisen oma asiaminkä mallinen puku on päällä. Joillain äideillä on vaan kumma tapa alkaa jo ekaluokkalaiset pukemaan epäkäytännöllisesti... ei millään pahalla.[/QUOTE]

Jos tarkotit tuolla "epäkäytännöllisyydellä" sitä ettei tykätä ko. puvusta niin kyllä esim. jo aiemmin mainitsemani Fiven puku on todella hyvä, lahkeissa on lumilukot ja housuissa on myös henkselit, hihoissa on sellaset peukalonrei´illä varustetut lumilukot mitkä saa hyvin hanskan alle yms. Ennemmin siis ostan sellasen kuin ap:n ehdotuksen.

Musta on kivan iloisen värinen. Mulla on vain poikia, joten en pysty niiden mielipidettä kysymään. Mutta kakkosluokkalaisen luokala tuon kaltaisia vaatteita olen kyllä nähnyt.

Nätti puku, pirteän raikas ja sopiva "pienelle" tokaluokkalaiselle.=)
On myös laadukas ja saat nyt huokeaan hintaan - osta siis pois!!:wave:

Miusta 8v on vielä sillä tapaa pikkinen lapsi, että saa olla vaattehissa "lapsellisia kuvioita&värejä"!!!
..ja eikös se ole myöskin "makuasia", joista meidän ei kannattane kiistellä?..;)

Mukavaista syskyä Ap&muuthin!!!:flower:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä