Oisko kellään kokemusta--

  • Viestiketjun aloittaja Kiinnostunut--
  • Ensimmäinen viesti
Kiinnostunut--
Oon kuullu et ne legendaariset kolme s:ää vaikuttas lähinnä sillon(jos vaikuttaa) kun paikat on jo vähä auki. Itellä ollu nyt loppuajasta sentin auki (rv 39) en tiä onko täl hetkel enempää. Onko kukaan samas tilantees ollut saanut vauhtia rehkimisestä, kuten vaik siivous? Ois kiva kuulla oikeita kokemuksia jos sellasii löytyy..:) Miun vaavia kehuttu isokokosex ja hirvittää toi kasvu, joten sais jo kohta syntyä.. Kiitos..
 
Moipsis
Minä olen kuullut että seksiä ei saisi harrastaa ilman kondomia enää jos paikat ovat auki koska siinä on tulehdusvaara....(?)

Minulle nimittäin sanottiin neuvolassa jo joskus viikolla 37 että nyt voisi varalta alkaa kondomia käyttää jos paikat ovatkin jo hieman auenneet.

Minuakin kyllä kiinnostaisi saada jo synnytys käynnistymään tai olisipa edes JOTAIN tuntemusta siitä että tuolla alhaalla tapahtuu jotakin mutta kun ei niin ei. Ei yhtään kipua, vihlomista, supistuksia tai mitään tunnetta että vauva tahtoisi koskaan ulos. Laskettu aika minulla on tänään! :/ Yliajalle siis mennään ja kevyesti.

Kyllähän ne kolme s:ää on aikalailla legendaa mutta olenpas joillakin kuullut auttaneen kuitenkin! ;)
 
enpä usko
Itse olen ollut viimeisen kuukauden ajan 3cm auki..ja kaikkia S:siä on harrastettu --> ilman tulosta. Toki supisteluja on saanut aikaan, mutta siihen se sitten on jäänytkin. Nyt viikkoja 36+4. Eli en kyllä usko mihinkään vippaskonsteihin. Vauva tulee kun on siihen itse valmis.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 08:18 Moipsis kirjoitti:
Minä olen kuullut että seksiä ei saisi harrastaa ilman kondomia enää jos paikat ovat auki koska siinä on tulehdusvaara....(?)

Minulle nimittäin sanottiin neuvolassa jo joskus viikolla 37 että nyt voisi varalta alkaa kondomia käyttää jos paikat ovatkin jo hieman auenneet.

Minuakin kyllä kiinnostaisi saada jo synnytys käynnistymään tai olisipa edes JOTAIN tuntemusta siitä että tuolla alhaalla tapahtuu jotakin mutta kun ei niin ei. Ei yhtään kipua, vihlomista, supistuksia tai mitään tunnetta että vauva tahtoisi koskaan ulos. Laskettu aika minulla on tänään! :/ Yliajalle siis mennään ja kevyesti.

Kyllähän ne kolme s:ää on aikalailla legendaa mutta olenpas joillakin kuullut auttaneen kuitenkin! ;)
enpä oo ikinä kuullut moisesta tulehdusvaarasta.siitä on kyllä ollu puhetta että siittiöissä on jotain joka vois vaikuttaa synnytyksen käynnistymiseen mutta en tiedä onko siinä perää saati näyttöä siitä
 
hissu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 08:34 enpä usko kirjoitti:
Itse olen ollut viimeisen kuukauden ajan 3cm auki..ja kaikkia S:siä on harrastettu --> ilman tulosta. Toki supisteluja on saanut aikaan, mutta siihen se sitten on jäänytkin. Nyt viikkoja 36+4. Eli en kyllä usko mihinkään vippaskonsteihin. Vauva tulee kun on siihen itse valmis.
noilla viikoilla nyt ei vielä tulosta tarvi tullakkaan....
 
Asiaa on tutkittu ja nyt lopputulos on se että se kolme S:ää auttaa joitakin JOS kohdunkaula on jo pehmennyt kypsäksi ja siis vauva on valmis tulemaan ja paikat valmiit. Jos paikat kovana ja kiinni jne niin ei yleensä auta.
MUTTA kukaan ei estä kokeilemasta. Toki joillain saattaa auttaa. Sen takiahan esim keskenmeno/ennen aik synnytyksen uhassa kielletään esim seksi ja rehkiminen. Juuri siksi kun ne SAATTAA käynnistää synnytyksen.
Mulla sauna sai kipeitä suppareita aikaan pojasta mutta ei se syntyyn lähtenyt.
Kyllä mä tästäkin raskaudesta sit alan jossain vaihees rehkiin ym ihan varm vuoksi jotta saisin lapsen ulos inhimillisen kokoisena JOS se auttais, etenkin jos siis jo ok viikot ja uhka isoon lapseen niiku pojasta oli ja siitä tuli ongelmia synnytyksessä.

:wave: :)
 
Minä kokeilin kaikkia mahdollisia ja mahdottomiakin keinoja synnytyksen käynnistämiseksi. Siivosin, lenkkeilin, saunoin ja harrastin ukkokultani kanssa seksiäkin melkein joka päivä, mutta ei ruennut vauvaa kuulumaan. Lenkkeily ja reippaampi siivoaminen sai kyllä aikaan kipeähkön tuntuisia supisteluja liikkuessa, mutta ne loppuivat kuin seinään kun istahdin paikalleni. Minunkin vauva arvioitiin reilun kokoiseksi. Rv 42+1 sitten alkuillasta kouraisi alamasusta (supistus) ja siitä lähtien olivat säännöllisiä. Seuraavana päivänä olisi synnytys käynnistetty. Onneksi eivat kerenneet käynnistää, vauva olikin arvioitua suurempi (4,5kg) ja synnytys tuskallinen ja vaikea. Käynnistettynä olisi saattanut olla liian traumaattinen kokemus.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 10:23 Omeliini kirjoitti:
No tiedä tuosta seksistä onko vaikutusta, mutta mulle sanottiin neuvolssa rv:lla 38 saunomisesta, ettei saa enää ottaa kovia löylyjä voi aiheuttaa hapenpuutetta vauvalle!
Totta, kovia löylyjä ei saa raskaana ottaa :wave:
 
Elli33
Siivosin päivällä ja yöllä alkoi lapsivesi mennä vähitellen. Supistuksia sain odottaa vielä seuraavaan yöhön. Poika syntyi 39+6. En muuten mitenkään tarkoituksella siivonnut.
 

Yhteistyössä