Oisko jollain poppaskonstia kovasti yskivän lapsen huoneeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on Venta ilmanpesuri/kostutin ja lisäksi ionisoiva puhdistin toisessa huoneessa. Auttaa kröhään. Tosin kai sen kröhimisen syy tarviis selvitellä tosiaan...

Meilläkin pojalla ollut sitkeä yskä jo pari kk. Helpotti jo tosi paljon, mut sitten iski nuha ja nyt yskii taas :(. Varsinkin aamuyöllä alkaa ja saattaa kestää ½ tuntia ennenkuin tokenee. Hunajaa olen antanut ja sipulia on vieressä.

Toiminut kaikkiin kuiviin yskiimme: raaka sipuli lohkottuna jonkun ohuen kankaan sisään, renksulla tms kiinni ja lapsen tyynyn viereen! Ja sen lisäksi kosteutta huoneeseen: kastelet kaikki huushollin froteepyyhkeet ja ripustelet lapsen huoneeseen - mitä kosteampi ja viileämpi ilma sen parempi. Turvotus kurkussa helpottaa ja lima ohenee. Sekä kohoasento: kirjoja sängyn päätypuolen jalkojen alle. Varmasti helpottaa.

Hunajaa lusikallinen suoraan suuhun.

Sängynpäätä reilusti ylöspäin, vaikka kirja tai legopalikoista rakennettu korotus.

Kosteutta. Joko kattilassa kiehuvaa vettä höyryämään, pyykkiteline lapsen huoneeseen. Ilmankostutin. Mä olen ihan keittänyt vettä ja laittanut kattilan ja yleensä vielä pesuvatiin kiehuvaa vettä lisäksi.

Yhteistyössä