oisko hölmö idea mummoille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselijä

Vieras
siis omalle äidilleni ja anopille ne sellaset nomination-korut? Ei tarviis sit enää ikinä miettiä mitä ostais :D Lisänä jotain lasten tekemää...

Ja sellanen kysymys et onko aina siinä aloitusrannekkeessa se sydänpala vai saako sen itse valita?

on koru johon sain kukan. ostin ite sit heti 4 kirjainta ja sydämen. ylimääräiset laitan lapsen koruun tai keräilen jemmaan. nyt olen ostanut lapsille lahjaks ja ihan kappalehinnalla ja määrällä ostelen, eli en mitään aloituspakettia ajattele. 1 pala on 50 senttiä ja miun koko on 22 palaa, lapseni on 16 palaa. sit tietysti kuviopalat on saman kokoisia, eli 1 kuva vähentää 1 perus teräspalan eli sileän. pyydä kaupasta se kuvasto missä on kaikki palat, siihen on kiva merkitä mitä oot kummallekin mummolle ostanut. ja on siis hyvä lahja, ideoita riittää.

yksi peruspala 50 senttiä, kunkin ranteen mukaan paloja, miula 22 palaa. sitten ne kuviot ym. jutut, kirjaimet kultasena 16? samoin horoskoopit eli perusjutut, emaloidut kuviot kukat ym. 18?
zirkon-kivelliset kirjaimet 29? ja sitten kaikkee kiviä ja muuta kalliimpakin satoja erilaisia.
minun koru siis yht 22 palaa, jossa lasten nimikirjaimet 4*16=64 sydän 16 ja emalikukka 18 ja peruspaloja 16*0,50=8 eli 106? on minun ranteessa tällähetkellä. olen täysin ihastunut tähän korujuttuun ja malliin

no mitäs ne teiän aikuismummot saa?

Mä en oikeen tajua miten tuo on teini tai lapsellinen, sehän riippuu ihan siitä millasia paloja siihen hommaa. En aatellu mitään pinkkiä peace-merkkiä siihen, vaan esim. lastenlasten nimiä kaiverrettuna, meidän mummot kun on uudesta pestistään erittäin innostuneita.

Kellään ideaa mikä olisi kiva aloituspala? En nyt sillä lapsen nimellä viitsi aloittaa kuitenkaan, se vaikka äitienpäivänä mieluummin.

ideana ihan kiva kyllä... mutta mä en ite tykkäis ostaa sitten aina samaa lahjaa,niinku alotusviestissä sanottiin :ashamed: mä kerään mun isälle yhtä juttua,mutta heti se alko tuntuun tylsältä ku se tietää aina mitä meiltä tulee lahjaksi :/ siksi haluan ostaa siihen aina jotain yllätystä lisäksi, joten nykysin ne lahjat on hälle sitten aika arvokkaita...

Yhteistyössä