N
noohh
Vieras
Ollaan tutustuttu ihan tässä kuukauden sisällä. Todella mukavalta ja kiltiltä mies vaikuttaa, eikä ulkonäössäkään ole vikaa
vähän oon kuitenki pistäny viime viikkoina merkille että mies on todella yli-innokas.. esimerkkejä; laittaa monesti viestin tyyliin "ajoin talos ohi, eipä ollu valoja ikkunassa, et siis oo kotona
" tai jättää autooni jotain viestejä, siis kirjekuoressa. Tai pari kertaa kun olen sanonut että palaan harrastuksesta suunnilleen siihen aikaan, on ollut muka juuri kävelemässä meidän talon ohi ja osunut kohdalleni. tässä vain pari esimerkkiä...
Mua inhottaa, koska mies vaikuttaa muuten kultaiselta, mutta hieman on alkanut ahdistamaan tämä tunkeilu.... vai kuvittelenko vain?
Enkö vaan tykkää miehestä sillätavalla jos tällanen ahistaa?
jos olisin todella ihastunut, olisinko vain onnellinen näistä?
vähän oon kuitenki pistäny viime viikkoina merkille että mies on todella yli-innokas.. esimerkkejä; laittaa monesti viestin tyyliin "ajoin talos ohi, eipä ollu valoja ikkunassa, et siis oo kotona
Mua inhottaa, koska mies vaikuttaa muuten kultaiselta, mutta hieman on alkanut ahdistamaan tämä tunkeilu.... vai kuvittelenko vain?
Enkö vaan tykkää miehestä sillätavalla jos tällanen ahistaa?
jos olisin todella ihastunut, olisinko vain onnellinen näistä?