oisko autonasentajia paikalla??tai joku joka osaa auttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja

Vieras
mikä mun volvossa on.nyt alkanut tekemään sen että kaikki sähköllä toimivat ei toimi.ja kun käynnistää uudelleen.alkaakin toimimaan.ei kyl aina.noh
eilen sesit lykkäs et bensavalon päälle vaik bensaa oli 40litraa.ja ajotietokone näytti et bensa loppuu sadankilsan päästä :( noh sit yhtäkkiä se alko nostaa hitaasti kilometrejä et voiki ajaa lopulta oli joku 500.
jos joku tietäs mistä lähen vikaa etsimään.

Sähköissä vikaa varmaankin, ja ihan tautisen kallita nuo autokorjaamoiden sähkömiehet :whistle: :x

Olisko bensatankissa jokin antura huonosti tai jotain, jos vain bensaan/sen riittävyyteen tuo vika kohdistuu?

joo tuntitaksat tiedetään.ite ymmärrän jonkun verran autoista.mutta saan tarvittaessa jos pitää jotain osaa vaihtaa niin edullisesti :) juu joku sähkövika on.mulla on vuosia sitten yhessä autossa ollut sellanen vika mutta en yhtään muista mikä siinä lopulta oli.

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Sähköissä vikaa varmaankin, ja ihan tautisen kallita nuo autokorjaamoiden sähkömiehet :whistle: :x

Olisko bensatankissa jokin antura huonosti tai jotain, jos vain bensaan/sen riittävyyteen tuo vika kohdistuu?

kun se pistää kaikki pimeeks.eilen teki ekaa kertaa tuon bensajutun.koskaan se valo ei oo ees toiminu

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
veikkaan että väärä auto.:)

mulla ooppelissa hitaasti tulossa sama vika.

ei o väärä auto... miulla volovo kans eikä mitään merkkejä tuommosista vioista ;) :whistle:

mutta tuo ap:n auto kuulostaa aivan Volvon V50:ltä

joo v70:D mutta lisään viel et valt muuten toimii...ja sisä valo mut muut ei..ei radio,pyyhkijät,keskuslukko,lasit..

Hih, söpöä :saint: :D

Testerillä näkisi heti, eli voisi katsoa mitä vikakoodia järjestelmä ilmoittaa. Siitä on hyvä lähteä liikkeelle. Joko sopivassa autokorjaamossa, tai sitten jollakin kaveripiirin autoharrastajalla saattaa hyvinkin olla tarvittava lukulaite.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:

Hih, söpöä :saint: :D

...mutta niin oikeaan osuvaa, noin yleensä.

söpöyttä kyllä tulee esim. kissanpennun tassun polkuanturan kautta jnpp.

mutta nykyautothan ja niiden moottorinohjaus ovat täynnään erilaisia sähköisiä ANTUREITA ja niiden vikaantuminen on lähes tavanomaisin syy mitä ihmeellisimpiin oireisiin, joita ei yksittäiseen anturiin heti osaisi yhdistää.

mutta nykyautothan ja niiden moottorinohjaus ovat täynnään erilaisia sähköisiä ANTUREITA ja niiden vikaantuminen on lähes tavanomaisin syy mitä ihmeellisimpiin oireisiin, joita ei yksittäiseen anturiin heti osaisi yhdistää.

Olinkohan se minä vai joku muu nainen, joka meni toimittamaan asiaa varaosaliikkeeseen viime vuosituhannella ja pyysi myyjältä kardinaaliakselia :D

Alkuperäinen kirjoittaja apuja:
mikä mun volvossa on.nyt alkanut tekemään sen että kaikki sähköllä toimivat ei toimi.ja kun käynnistää uudelleen.alkaakin toimimaan.ei kyl aina.noh
eilen sesit lykkäs et bensavalon päälle vaik bensaa oli 40litraa.ja ajotietokone näytti et bensa loppuu sadankilsan päästä :( noh sit yhtäkkiä se alko nostaa hitaasti kilometrejä et voiki ajaa lopulta oli joku 500.

Jos heittää kesken ajon virrat veks, niin saattaa olla virtalukon pohja. Ei ole iso homma vaihtaa, osakin maksaa vaan muutaman kympin. Mutta en ole ammatti ihminen.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:

Olinkohan se minä vai joku muu nainen, joka meni toimittamaan asiaa varaosaliikkeeseen viime vuosituhannella ja pyysi myyjältä kardinaaliakselia :D

wau! taisittekin saada aikamoisen akselin!

*naapurit katseli kateellisena kun sitä asenneltiin...*

Alkuperäinen kirjoittaja aply:
Alkuperäinen kirjoittaja apuja:

Jos heittää kesken ajon virrat veks, niin saattaa olla virtalukon pohja. Ei ole iso homma vaihtaa, osakin maksaa vaan muutaman kympin. Mutta en ole ammatti ihminen.

sitä ei tee..