Oisitteko hermona, jos miehenne hakisi lapsen juoneena hoidosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhhuh....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huhhuh....

Vieras
Siis hoitopaikka mummula, mutta enivei.

Mies lupas eilen, että tyttö saa mennä mummulaan leikkimään siksi aikaa, että hän käy kavereiden kanssa metillä.
Noh, ei siinä mutta kun oli pitänyt juoda sillä oletuksella vissiin, että tyttö jäiskin mummulaan yöksi. Mistään tuollaisesta ei oltu tosiaan sovittu. Ja, ku se ei ois käyny mummulaankaan. Puol ykstoista sit haki sen vasta...

Mä en TOSIAAN ois päästänyt tyttöä, jos oisin tiennyt juomisaikesta!! En ikinä. Miehillä oli tarkoitus olla juomatta metillä olo aika, ja tulla sitten tänne saunaan.. Katos, pitäähän sitä metillä pystyä olemaan juomatta.

Niiin, mun ongelma tässä on se, että kun mä oon aivan hermona siitä, että pitää juoneena hakea oma lapsi - että eikö voi sitä vastuuta loppuun asti hoitaa, jos kerran lapsena ottaa mukaan. Ja, että mun kotoa. Ja v*u niin ahistaa.

SANOKAA, onko tässä mitään syytä olla ahistunut vai oonko mä liian ahdasmielinen vaan?!

Mun äiti ei edes antaisi lapsiamme humalaiselle isälle....
Olisin ihan saatanan raivoissani, jos mies menisi edes pikku hiprakassa hakemaan lapset, jos puhe on ollut siitä että ei juoda. Ja jos mies on ollut saunaillassa tms missä juodaan, niin hän ei edes menisi lapsia hakemaan. Piste.

meilläkään ei mummolasta lapsia juopuneelle annettaisi vaikka olisi heillä mikä meno/suunnittelu. äitini varmaan jättäisi väliin omat hautajaisensakin ennen kun antaisi lapsia kaljaa vetäneelle henkilölle,olin se sitten minä tai mieheni!

Yhteistyössä