Oishan se kiva kun kutsu synttäreille tulisi vähän aiemmin, varsinkin nyt kun kaupat on osin kiinni.

vieras
No jos et ehdi muuta ostaa. Tai sit jostain ärrältä vaik karkkipussi, ja muutama euro lisäksi. Ei musta voi hirveesti odottaa, jos noin viime tipassa ilmoittaa, ihmisillä saattaa olla muutakin lauantaimenoa kun kierrellä kaupoilla etsimässä sitä lahjaa.
 
Me myöhäisherännäiset hoksattiin vasta aamulla, että tänään on pojan luokkakaverin synttärit. Onneksi kuitenkin jotkut kaupat palvelivat tänään ja saatiin pojalle lahja vietäväksi. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
minkä ikänen lapsi? mä oon aina vähän noita lasten rahalahjoja vastaan...
mut onhan ne kaupat huomenna auki, vai?
Eikös lakko jatku? En ole seurannut niin tarkkaan, kävin eilen kaupassa ja varauduin niin ettei tarvi pierastakaan siihen suuntaan muutamaan päivään.

Muoks. 10 v. synttärit kyseessä.

 
suosittelen
Käyt huomenna tai sunnuntaina ostamassa lahjan. Ja eikö sinulla ole kotona "aarrelaatikkoa" eli joka äidin peruspakkia, mistä löytyy äkilliseen tarpeeseen lahjoja ja/tai tuliaisia lapsille. Mulla on ainakin mm. kirjakerhosta tulleita kirjoja, dvd-levyjä, vihkoja ja värikyniä, pari pientä muumipyyhettä, joku valokuvakehys, tarroja, lyijykyniä, heijastimia jne jne. Sieltä sitten nappaan, kun tulee tarvis. Nuo lapset kun usein ei muista niitä kutsuja antaa, kuin vasta samana päivänä, kun juhlat jo on tai edellisiltana. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja suosittelen:
Käyt huomenna tai sunnuntaina ostamassa lahjan. Ja eikö sinulla ole kotona "aarrelaatikkoa" eli joka äidin peruspakkia, mistä löytyy äkilliseen tarpeeseen lahjoja ja/tai tuliaisia lapsille. Mulla on ainakin mm. kirjakerhosta tulleita kirjoja, dvd-levyjä, vihkoja ja värikyniä, pari pientä muumipyyhettä, joku valokuvakehys, tarroja, lyijykyniä, heijastimia jne jne. Sieltä sitten nappaan, kun tulee tarvis. Nuo lapset kun usein ei muista niitä kutsuja antaa, kuin vasta samana päivänä, kun juhlat jo on tai edellisiltana. :/
Aarrelaatikko tyhjä tällä hetkellä, yleensä ostan kirjakaupasta vähän enemmän kaikkea kivaa kun on alet. Nyt on loota tyhjä.
 
vieras
Minä kans inhoan tuota että kutsut tulee viime tinkaan. Pahin tapaus on että kaveri soitti aamupäivällä et pitää iltapäivällä lapsen synttärit. Ja kun tosi paljon lapset tekemisissä niin ei oikein vaihtoehto jättää menemättä. Jos siis lapsia ajattelee. Kummallekin osapuolelle ois niin iso pettymys.
Ja kun asutaan vielä maalla missä ne kaupat on kaukana. Lähimpään ruokakauppaan on 10 km ja naapurikaupunkiin se vajaa 20 km. Eli ei ole pikkujuttu hakea sitä lahjaa.

Ihan tutuimpien synttäreihin olen alkanut varautumaan mut ei sekään aina takuu varmaa ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Jos tänään on kutsuttu ja sunnuntaina juhlat, ni ei kaikki välttämättä kerkee huomenna tai sunnuntaina kauppaan.
Monilla on nykyään niin paljon ohjelmaa viikonlopuiksi.
Kysyinkin tytöltä että saiko kaikki tänään vasta kutsun vai onko hän unohtanut sen laukkuun. Tänään oli tullut, toissapäivänä näytti kutsun toisille synttäreille, ne on vasta viikon päästä. Varmaan olisi näyttänyt molemmat yhdellä kertaa jos tämä toinenkin olisi tullut aikaisemmin.

Se on totta että noin lyhyt varoitusaika karsii osallistujiakin, monilla on perheelle viikonloppusuunnitelmia.

 
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmää kun kutsu tuli myöhään..:
ÄLÄ LAITA RAHAA!

Se kertoo siitä ettet ole viitsinyt panostaa yhtään.. :(
No, oikeasti en viitsiskään, mulla on muutakin suunnitelmaa huomiselle kuin vieraan lapsen synttärilahjan hakeminen. Kun noi vielä on niin kranttujakin että sitä todella joutuu miettimään mitä ostaa.

 
.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmää kun kutsu tuli myöhään..:
ÄLÄ LAITA RAHAA!

Se kertoo siitä ettet ole viitsinyt panostaa yhtään.. :(
Onko se tuossa tilanteessa, niin väliä vaikka ei panostaisikaan, jos kerran kutsukin on vasta tullut viime tipassa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmää kun kutsu tuli myöhään..:
ÄLÄ LAITA RAHAA!

Se kertoo siitä ettet ole viitsinyt panostaa yhtään.. :(
No siinä saa sitten viime tipassa ilmoittanut järjestäjä tasan semmoisen lahjan kuin ansaitsee.

Lapsille noi rahalahjat kyllä kelpaa erinomaisesti, päivänsankarien vanhemmathan niitä yleensä karsastaa. Ei se lapsi ajattele, kun ei oo jaksettu panostaa, vaan jee, omaa rahaa!
 

Yhteistyössä