Ois kysyttävää minipillereistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiivi84

Aktiivinen jäsen
06.06.2005
5 035
0
36
Eli kävin jälkitarkastuksessa ja lääkäri suositteli noita siihen asti kunnes kuukautiset alkaa ja vois laittaa kierukan..

mutta lääkäri oli siis ulkomaalainen ja suomenkieli todella heikkoa, mielestäni. ja lääkäri sanoi että pillerit voi aloittaa vaikka heti ja antoi esitteen käteeni ja nopeasti sitä vilaisin niin siinä luki että pillerit voi aloittaa tiettynä päivänä siitä kun kuukautiset on alkanu...

kuinka nopeasti ehkäisyteho alkaa? ja millasia sivuvaikutuksia teillä on noista tullu??

Cerazette? Luepa ohje tarkemmin, jos synnytyksen jälkeen aloittaa niin ei tarvitse tietenkään odottaa kuukautisten alkua. Siinä paketissa on mainittu milloin ehkäisyteho alkaa jos aloittaa näin.

kyllä ne voi aloittaa koska vaan vaikka ei olis kuukautisia. mutta pitää muistaa käyttää lisä ehkäisyä 7 päivää. sain kans jälkitarkastukses minit ja mietin nyt viitsinkö kokeilla.

Alkuperäinen kirjoittaja cerazette:
kyllä ne voi aloittaa koska vaan vaikka ei olis kuukautisia. mutta pitää muistaa käyttää lisä ehkäisyä 7 päivää. sain kans jälkitarkastukses minit ja mietin nyt viitsinkö kokeilla.

sama täällä siis, mutta jäi vaan niin hämäämään koska en oikeesti meinannu ymmärtää mitää mitä se lääkäri sano..ja siis kierukka reseptiä mä sieltä toivoin niinku edellisessäki jälkitarkastuksessa mut en saanu..

mulla on nyt alkanut jatkuvat menkat noista cerazetteista. aina sopivat mulle niin loistavasti ja nyt sit näin |O en vaan tiedä mikä ehkäisy sitten ois hyvä vai pitäskö vaan tehdä Kolmonen.

kertokaas ne ketkä käyttää tai on käyttäny että tuleeko jotain sivuoireita yms...kovasti nyt pähkäilen alottaisko vai ei..aikanaan mulle ei ainakaa sopinu e-pillerit ollenkaa..

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
kertokaas ne ketkä käyttää tai on käyttäny että tuleeko jotain sivuoireita yms...kovasti nyt pähkäilen alottaisko vai ei..aikanaan mulle ei ainakaa sopinu e-pillerit ollenkaa..

vuodot, iho ongelmat, hiustenlähtö, painonnousu ja turvotus tuntuu olevan aika yleisiä cerazetten käyttäjillä....

Alkuperäinen kirjoittaja leppis:

vuodot, iho ongelmat, hiustenlähtö, painonnousu ja turvotus tuntuu olevan aika yleisiä cerazetten käyttäjillä....

hmm, täytyy nyt sit miettiä tosi tarkkaan alottaisko vai ei.. sillon ku söin e-pillereitä ni paino nousi 3kk aikana 30kiloo :headwall: :headwall: en haluu enää ikinä sellasta..ja kaikenlisäks musta tuli todella kiukkunen, ja seksiä ei tehny yhtää mieli

Alkuperäinen kirjoittaja leppis:

hmm, täytyy nyt sit miettiä tosi tarkkaan alottaisko vai ei.. sillon ku söin e-pillereitä ni paino nousi 3kk aikana 30kiloo :headwall: :headwall: en haluu enää ikinä sellasta..ja kaikenlisäks musta tuli todella kiukkunen, ja seksiä ei tehny yhtää mieli

huh aika raju painonnousu.... taidan minäkin miettiä vielä muutama kertaa lisää aloitanko vai en... kiinnostais kokeilla kun en koskaan ole pillereitä käyttänyt mutta pelottaa vaan tollaset rajut sivuvaikutukset.... ainakin raskauden aikana lihosin tosi helposti, nestettä keräänty ja turvotti tosi paljon...

Yhteistyössä