oirekko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja catty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

catty

Vieras
hei=)
Tiedän että olette kyllästynet vastailemaan näihin meidän kuumeilijoiden kyssäreihin, mutta uskaltauduin sittenkin.

elikkäs: minulla oli ovis viimeviikolla ja se jäi päälle. Alamahaa vihloo ja juilii ajoittain. voisiko tämä viitata raskauteen? Yleensä oviksen jälkeen on ollut enemmänkin selän puolella sellaista kuumottavaa kipua, mutta nyt vihloo kohdun ja munasarjojen aluetta. DPO 4(tai 5)

Kertokaas kokemuksia...onko teillä ollut samallaista?

Jänskyttää ihan vietävästi...haluun jo tälle puolelle pinoutumaan ;)

Siitä kun munasolu matkaa hedelmöittyneenä/ei hedelmöittyneenä munasarjoista kohtua kohti ei tietääkseni tule oireita. Oireet voivat alkaa kun munasolu kiinnittyy kohdun seinämään, istukka alkaa muodostumaan ja erittämään raskaushormonia.

Mutta pidä toivo yllä, eihän sitä koskaan tiedä, koska yritys tuottaa sen odotetun tuloksen.

Mä mietiskelin kanssa, että eihän se heti voi kiinnittyä. Mutta toisaalta en ole ihan 100% varma tuosta oviksestakaan... voihan se olla et se on ollut jo aijemminkin... no tässä vielä pitää piinailla ainakin viikko, ennen kun testaan...

Mulla tuli heti oireina pieni kuumeilu ja aamulla huonovointisuus ja tein testin jo 3 päivää sen jälkeen ku menkkojen piti alkaa ja apteekin testin näytti positiivista.. Siis nää oireet tuli joku päivä ennen ku menkkojen piti alkaa.

Mä en kyllä oikein usko noihin oireisiin noin aikasessa vaiheessa. Kärsivällisyyttä siihen et kuhan sen raskaustestin teet. Se turha miettiminen ei ainakaan paranna tilannetta

voihan se olla et vihloo muuten vaan... pistää vaan miettimään onko tuolla alakerrassa kaikki kunnossa. Toivottavasti ei mitään kystiä tms ole siellä kipuilemassa. Tiedän ettäse miettiminen ei paranna tilannetta,mut mäoon tällänen ""höyry"" jaen oikein malttas olla;) Nyt onneksi pääseenettipimentoon viikonlopuksi...ei ainakaan netissäroiku ja mieti.

kiitosta vastanneille =)

Mulla kyllä vihloi sieltä jostain oviksen jälkimaastosta aina 5-6 viikolle asti mahaa ja alaselkää.

En tiedä oliko mistä syystä johtuvaa, mutta sellaista menkkamaista kipua se oli.

Yhteistyössä