oireet keskenmenon jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maippi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maippi

Vieras
haluaisin kysyä jos joku osaisi kertoa kuinka kauan kestää raskaus oireet keskenmenon jälkeen esim.rintojen arkuus ja raskaus testissä plussa?oletteko jäänneet helposti uudelleen raskaaksi? :wave:

heissan,
ja pahoittelut keskenmenosta. :hug:
itse sain km:n elokuussa rv 8+5 ja raskausoireet jatkuivat noin kuukauden ajan ja yhtä kauan testi näytti plussaa.
kovin yksillöllistähän tuo hormoonin lasku on ja riippuen tietysti kuinka paljon hormoonia kertynyt (eli kuinka pitkällä raskaus oli)

uutta plussaa emme ole vielä testiin saaneet, mutta toivottavasti pian saisimme.

voimia sinulle! :flower:

Mulla oireet kesti 2-3 kuukautta km:n jälkeen. Testiä en tullut tehneeksi siinä mielessä, että kauanko näyttää plussaa km:n jälkeen. Muuten olen kyllä tehnyt, mutta ei ole vielä uutta plussaa näyttänyt, toivottavasti pian näyttää :heart:

Mulla km rv 7+1. Rinnat kipeinä ja vuotoa reilu viikko sen jälkeen.
Kahden viikon päästä raskaustesti negatiivinen. Eli ilmeisesti aika
helpolla pääsin. Kaikki tuli itsestään ulos, ei tarvinnu kaavintaa eikä
lääkkeitä. Nyt uusi yritys. Toivottavasti pian plussaa.

sain keskenmenon rv 5. jotenki tuntu pahalta kun hoitaja totesi että älä sure eihän se ollut vielä edes lapsi! :'( mulle se oli !
alku shokin jälkeen odotin innolla. ja sitten vähän ihmetytti se kun olin voinut jo toista viikkoa pahoin. voiko noin aikasessa vaiheessa voida pahoin? vai olinko jo pitemmällä? hoitaja sanoi ettei sitä nyt enää voi tietää. :'(

Yhteistyössä