Oireet ennen synnytystä...

Vilma vasikka

Jäsen
06.04.2010
879
0
16
Onko teillä jotenkin tuntunut, että nyt synnytys alkaa vai alkoiko ihan varoittamatta?
Mulla on nyt rv 39+6 ja kaikki mahdolliset supistelut on loppunut, ei liitoskipuja, eikä oikeastaan mitään vaivoja :O Kävely onnistuu ihan yhtä hyvin, kuin ennen raskautta ja tänään tuli ipanoiden kanssa vähän juoksenneltuakin. Eikö tämä synny koskaan?!!! Mä oon yrittäny puuhailla kaikenlaista, tänään kävin pitkällä, ripeällä lenkillä, eikä siltikään supistuksen supistusta :kieh:

Mullakin alkoi ihan varoittamatta. Raskauden aikana ei supistuksen supistusta, mutta sitten yks yö heräsin ensimmäiseen supistukseen ja muutaman tunnin päästä meni lapsivesi.

en muista oliko ekasta mitään merkkejä,mutta kuopuksesta oli edellisenä iltana menkkamaista jomotusta alaselässä,aamulla oli maha kuralla,"lirahteli jotain housuun",laitoin siteen kostui vaaleanpunaiseksi eli lapsivettä.N.11 alkoi supistella,sairaalaan 13.30 ja lapsi syntyi 15.45.

Mä olen kanssa menettänyt ihan toivoni. Huomenna on 40+0.

Rv 38+0 - 38-+5 olin käynnistysyrityksessä, mutta ei tullut supistuksen supistusta. Nyt on olleet kaikki ässät käytössä ja lenkkeiltykin ahkerasti, mutta ei mitään... En tiiä, meneeköhän tää sektiohommaksi. Kalvojakin on pyöritelty jo kolmen lääkärin toimesta, sattui niin perkeleesti. Limatulppa tuli sitä ennen rv 37+ 2. Ei auta kai muu kuin jatkaa odottamista vaikka hermo meneekin :(

Kannattaa kokeilla erilaisia keinoja, jos epätoivoiseksi menee! Näistähän ei ole kai sen kummempaa tieteellistä näyttöä, mutta minäpä kirjoittelen tähän nyt vinkkejä kirjasta "Pregnancy for modern girls - The naked truth about being pregnant" (Hollie Smith)

- Tulinen ruoka

- Seksi: Sperma pehmentää kohdunnapukkaa ja naisen orgasmin yhteydessä vapautuu samaa hormonia kuin mikä säätelee supistuksia

- Nännien stimulointi: Vapauttaa samaa hormonia kuin yllä (huom! vaatii paljon aikaa ja vaivaa: tunnista kolmeen päivässä)

- Ananas: Sisältää entsyymiä, jonka sanotaan kiihdyttävän "prostaglandin"-aineen eritystä

- Vadelmanlehtitee: Kannattaa aloittaa sen juominen kuukautta tai kahta ennen laskettua aikaa.

- Pitkät kävelylenkit: Vauva saattaa painovoiman ansiosta siirtyä kohdunkaulaa kohti.

- Vyöhyketerapia, aromaterapia, homeopatia ja akupunktio

Yhteistyössä