30-lievä lämpö 37,2 kokoajan
32-nännien kuumotus, arat -tuntuvat ilman kosketustakin aroilta
33-tissit tuntuu painavilta
34-nuhainen olo, ei kuitenkaan tippuvaa räkää vaan tukkoista, ummettanut viikon, vihdoin ulos jotakin. Ei jaksa syödä isoja määriä
35-herään siihen että tunnen että mulla on virtsarakontulehdus, palelee vaikka täällä on taas jotain 30 astetta lämmintä, ummetus jatkuu.
36- virtsarakontulehdusolo jatkuu, mutta karpalo vähän auttaa. Ummetus josta kärsin saa viimein helpotusta. Tissit ei niin kipeät, mielialanvaihteluita ollut paljon.
37- janottaa paljon, herään jopa puoli kolmelta yöllä juomaan. Vatsassa outo olo, eksynyt pieru?, palelee jos ei ole peittoa, huoneessa 27 astetta,
38- huono olo aamupalan jälkeen, kummassakin ylä ja alavatsassa. Tekee mieli syödä mut sit kun saa ruokaa niin ei maistukaan.
39- lämpöä 37,1, tuntunut koko päivän kuumeiselta ja lievästi huono-oloiselta. Rinnat ei enää niin kipeät. Aloitin syödä foolihappoa, kaiken varalta. Tuntui niinkuin menkat olis alkanut mutta se olikin vv. Nälkä useammin. Ärsyttää paljon, tosin elämäntilanne ei ole helppo, sain myös paniikkikohtauksen, mies ei reagoinut mitenkään vaikka olin kymmeniä minuutteja henki salpautuneena kuola valuen lattialle. Sulki vain oven ettei kuulisi mun paniikkihäiriön ääniä, tuli entistä turvattomampi olo ja mietityttää että olis ehkä parempi sit jos menkat onkin jäänyt väliin vain stressin takia...
Ehkä jossain vaiheessa sit täytyy testata.