Juu tosi kiva kuunnella sitä huutoa että HEI MÄÄ TULIN PALJON ENNEN TUOTA JA TUOTA. hoh hoi. mä ainakin olen sellaisessa yökerhossa baarimikkona, missä sitä asiakasta on ihan hirveästi. siis koko baaritiski ihan tungoksessa klo24-03.30. että siinä on ihan silkka mahdottomuus pysyä perillä siitä, missä järjestyksessä ihmiset tulevat jonottamaan. meillä yleensä tehdään kylmästi niin, että aloitan toisesta päästä ja palvelen siihen asti mihin on työkaverin kanssa sovittu, mistä alkaa hänen "alueensa", jonka jälkeen aloitan kierroksen alusta. toki alkuillasta, hiljaisempina aikoina, ja hiljaisemmissa paikoissa on helppo palvella vuorojärjestyksessä mutta tuollaisissa paikoissa se on ihan mahdotonta. ja se myös säästää aikaa, toisin kuin se että poukkoilisit tiskin päästä toiseen, ja edestakaisin?
Pyytäisinki teitä arvon pikkujoulukansa, voisitteko koittaa ajatella asioita myös sen työntekijän näkökulmasta. hän tuskin jättää asiakkaita tahallansa palvelematta minkään pärstäkertoimien vuoksi, kyseessä voi olla vahinko, kiire jne.. Jos on niin hirveä kiire saada sitä viinaa, eikä malta odottaa, on ehkä parempi jäädä kotiin dokaamaan. ainoat asiakkaat jotka jätän tahallani palvelematta ovat ne, ketkä kokevat oikeudekseen haukkua minua, huudella törkeyksiä tai muuten vaan aukoa päätänsä.