oikeus loukkaantua?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja x-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi aina kysellään, onko oikeutta tuntea jotakin? Nehän on tunteita, loukkaantuminenkin. Ei voi kysyä lupaa näihin.
Niitä tunteita joko tuntee tai ei, jopa ilman sitä lupaa ;)

Miksi mies ehdotti aborttia? Onko lapsiluku jo täynnä vai eikö ole suunnitelmissa ensimmäistäkään?
Mutta miehen takia älä suostu. Ja saattoi mieheltäkin olla vaan paniikkireaktio.
 

Yhteistyössä