Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Tekisin kyllä valituksen poliiseista, jos ovat käyttäytyneet asiattomasti (kiristäneet...yms)
He voivat epäillä jotain isompaa.
Tosin ihmettelen että mitä hittoa ne on sinun kämpässä tehneet.
Yksi tuttukin puukotettiin henkihieveriin narkkarin toimesta eikä kukaan penkonut kenenkään asuntoa.
Keltä he ovat saaneet avaimet? Isännöitsijältä? Varmaan kannattais sillekkin soittaa että miksi on laskenu asuntoon..
meinaan tämän selvittää.
tässä on vielä se etten itse soittanut ambulanssia tai mitään se on tehnyt joku muu.
menin ystävälleni että hän vie minut sairaalaan,emme ehtineet mihinkään kun poliisit tulivat ystävän oven taakse??eli he ilmeisesti olivat jo silloin käyntee asuntoni oven takana,he ovat käyneet asunnossani sisällä silloin kun olen päässyt pois sairaalasta ja mennyt yöksi ystävälleni.
mua vituttaa ihan suunnattomasti ja toi että kun en tiedä kuka oli se joka teki mulle tän niin mua kiristetään ja haukutaan valehtelijaksi ja sanotaan ettei asia jää tähän ennenkuin tekijä löytyy,niin kauan he käyvät läpi asuntoja yms..
ihmettelen vain kenen asuntoja kun tunne täältä kun muutaman ihmisen ja ne on mun hyviä kavereitani!
sekavaa tekstiä varmaan mua vaan vituttaa ihan sairaasti et mun oikeudet uhrina poljettu kiristyksen yms alle.