Oikeiston salainen kokous vuoti julkisuuteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Oikesto yhteiskouksessa tultiin siihen johtopäätökseen että kaikille yli 25 vuotiaille on hankittava silikooni tissit. tämä koskee naisia 25-60. ja yhellä kupilla olisi korotettava varustusta aina e kuppiin asti. Huhu mihin sillä oikeistolla oikeen aika riittää kun tisseistä puhutaan kokouksissa.

Oikesto yhteiskouksessa tultiin siihen johtopäätökseen että kaikille yli 25 vuotiaille on hankittava silikooni tissit. tämä koskee naisia 25-60. ja yhellä kupilla olisi korotettava varustusta aina e kuppiin asti. Huhu mihin sillä oikeistolla oikeen aika riittää kun tisseistä puhutaan kokouksissa.
Hyvä johtopäätös. Aloitettakoon Sanna Marinin A-tisseistä. Ääni pois töllöstä ja Sanna olisi mukavaa katsottavaa, zoomaus tisseihin.

Niin nin sun pitää kysyy sitä persuilta ja kokoomukselta jotka näin pohti. en tiedä ehkä tissit ei näytä niin hyvältä sitten miehillä? tai onhan niitä shemale ja muitakin joilla tissit ja näyttää tosi hyviltä. Mut persut ja kokoomushan ei ole kovin nykyaikainen? ehkä sitten?
Rasistista väittää, että tissit ei sopis miehille.
Tunnen tosi monia miehiä, joilla on tissit ja tosi moni tahtois niistä isommat!

niin emmää tiedä kokoomuksen ja persujen ajatuksen juoksua. luin vaan ton asian kun vuoti tossa nettiin. siis onko niillä man boobsit vai ihan laitetut rinnat?
Mikä on man boobs? Luomurinnat? Kyl mä uskon, et useimmilla on luomut, mut enhän mä tietenkään ihan varma oo. Yhden tiedän varmasti, joka käyttää steroideja.
Entä, jos miehille syötettäis niitä? Ne sais pullistella sit vapaasti niille tisseille!!

Mikä on man boobs? Luomurinnat? Kyl mä uskon, et useimmilla on luomut, mut enhän mä tietenkään ihan varma oo. Yhden tiedän varmasti, joka käyttää steroideja.
Entä, jos miehille syötettäis niitä? Ne sais pullistella sit vapaasti niille tisseille!!
no siis kun kaljottelee niin tulee sellaset riippurinnat miehelle jotka heiluu kun juoksee. no en todellakaan söis mitään steroidei ne surkastuttaa peniksen ja erektio ongelmat ja sydänkohtaus tulee niinkuin marko löngvistille. tarkotat varmaa net rintalihakset pullistuu kun syö steroidei. eikös streoidit tapa sitä femiinisyyttä jota miehille toivottais lisää et ymmärtää naistenkin maailmaa paremmin miksi haluisit tätä yhteyttä tuhota?

no siis kun kaljottelee niin tulee sellaset riippurinnat miehelle jotka heiluu kun juoksee. no en todellakaan söis mitään steroidei ne surkastuttaa peniksen ja erektio ongelmat ja sydänkohtaus tulee niinkuin marko löngvistille. tarkotat varmaa net rintalihakset pullistuu kun syö steroidei. eikös streoidit tapa sitä femiinisyyttä jota miehille toivottais lisää et ymmärtää naistenkin maailmaa paremmin miksi haluisit tätä yhteyttä tuhota?
Kai luomurinnoiksi voi sanoa, vaikka ei olis kaljalla hankittu ja olis vähän pienemmät?
Joo, ja steroidit saattaa vaikuttaa myös vähän pääkoppaan. Mut eikös, jos syö steroideja ja ei treenaa, tapahdu jotain kauheeta. Et ne steroidit ei automaattisesti kasvata lihaksia. Sekoitanko johonkin?
Eiks toi feminiinisyyden hakeminen miehistä ole jo ihan last season, jotain ysärijuttuu, ehkä 2000-luvun alkua? Kun nyt on alettu puhuun, et pitäis saada olla ihminen. Tai no, konservatiivit tietenkin vielä hehkuttaa tuota sukupuolta, et pitää saada olla nainen tai mies....

Kai luomurinnoiksi voi sanoa, vaikka ei olis kaljalla hankittu ja olis vähän pienemmät?
Joo, ja steroidit saattaa vaikuttaa myös vähän pääkoppaan. Mut eikös, jos syö steroideja ja ei treenaa, tapahdu jotain kauheeta. Et ne steroidit ei automaattisesti kasvata lihaksia. Sekoitanko johonkin?
Eiks toi feminiinisyyden hakeminen miehistä ole jo ihan last season, jotain ysärijuttuu, ehkä 2000-luvun alkua? Kun nyt on alettu puhuun, et pitäis saada olla ihminen. Tai no, konservatiivit tietenkin vielä hehkuttaa tuota sukupuolta, et pitää saada olla nainen tai mies....
no miks sitten sanoit et miehillekin pitää saada silikooni tissit? jos kaikki kerran ollaan ihmisiä miksi itse sorruit gategorisoimaan kun ollaan yhtä perhettä kaikki sitten? ja eihän sunkaan sitten pitäisi enään pouhua naisista jos ollaan kerran kaikki yhtä ihmisyyttä?

no miks sitten sanoit et miehillekin pitää saada silikooni tissit? jos kaikki kerran ollaan ihmisiä miksi itse sorruit gategorisoimaan kun ollaan yhtä perhettä kaikki sitten? ja eihän sunkaan sitten pitäisi enään pouhua naisista jos ollaan kerran kaikki yhtä ihmisyyttä?
No ainahan täällä on, et jos naisilla on jotain, niin miksei miehillä ja päinvastoin ja vielä kerran ympäri. Niin, että missä se tasa-arvo!
Ihmisyys on kategorisointia, ja se on ihan perusteltua, että sukupuolet jaetaan. Esimerkiksi lääkehoidot vaikuttaa eri tavoin miehiin kuin naisiin. Ja tasapäistämisyys on eri asia, kuin tasa-arvoisuus. Se, et ei puhuta eroista, olis kai sit tasapäistämistä. :)

No ainahan täällä on, et jos naisilla on jotain, niin miksei miehillä ja päinvastoin ja vielä kerran ympäri. Niin, että missä se tasa-arvo!
Ihmisyys on kategorisointia, ja se on ihan perusteltua, että sukupuolet jaetaan. Esimerkiksi lääkehoidot vaikuttaa eri tavoin miehiin kuin naisiin. Ja tasapäistämisyys on eri asia, kuin tasa-arvoisuus. Se, et ei puhuta eroista, olis kai sit tasapäistämistä.
no eli ite käytät erottelua vain silloin kun joku nostaa sen esille sitte nvai? muuten näät kaikki ihmisinä sukupuoleen katsomatta? etkä erottele muutakuin jos pitää jakaa lääkkeet ja muut mitkä luo eroi. mitä eroi sun mielestä on naisilla ja miehillä jos puhutaan vaan henkisyydestä?

no eli ite käytät erottelua vain silloin kun joku nostaa sen esille sitte nvai? muuten näät kaikki ihmisinä sukupuoleen katsomatta? etkä erottele muutakuin jos pitää jakaa lääkkeet ja muut mitkä luo eroi. mitä eroi sun mielestä on naisilla ja miehillä jos puhutaan vaan henkisyydestä?
No tämä juttu oli tarkoitus olla sarkastinen.
Juu. Oon vähän silleen yksinkertainen, et nään ihmiset ihmisinä ja eläimet eläiminä. En jaksa arpoa syvempiä merkityksiä minkään sukupuolen, ihonvärin tai muun asian takana. Paitsi tietenkin kaikki ruotsalaiset on homoja, venäläiset rosvoja, virolaiset.. mitäs niistä sanottiinkaan..? :) Mut joo. Täälläkin, missä asun, luulin, että ihmiset olis enemmän semmoisia, kuin mitä Suomessa niistä on puhuttu. Pieleen meni, että heilahti.

Millä tasolla henkisyydestä? Mä tiedän tosi monia henkisiä ihmisiä. Tosin, kun lähdin Suomesta, suuri osa naisystävistäni eli pikkulapsiarkea. Silloin henkisyydelle ei oikeen jää aikaa. Arki pyörii aika rankasti kakkavaippojen tai mahajuttujen ympärillä. Onks sun mielestä eroja?

No tämä juttu oli tarkoitus olla sarkastinen.
Juu. Oon vähän silleen yksinkertainen, et nään ihmiset ihmisinä ja eläimet eläiminä. En jaksa arpoa syvempiä merkityksiä minkään sukupuolen, ihonvärin tai muun asian takana. Paitsi tietenkin kaikki ruotsalaiset on homoja, venäläiset rosvoja, virolaiset.. mitäs niistä sanottiinkaan..? Mut joo. Täälläkin, missä asun, luulin, että ihmiset olis enemmän semmoisia, kuin mitä Suomessa niistä on puhuttu. Pieleen meni, että heilahti.

Millä tasolla henkisyydestä? Mä tiedän tosi monia henkisiä ihmisiä. Tosin, kun lähdin Suomesta, suuri osa naisystävistäni eli pikkulapsiarkea. Silloin henkisyydelle ei oikeen jää aikaa. Arki pyörii aika rankasti kakkavaippojen tai mahajuttujen ympärillä. Onks sun mielestä eroja?
mä oon huono sarkasmi tutkan kaa. emmäkään osaa jaotella sillain ihmisiä kaikki tulee vastaan silalin kun tulee. ja ihastumiset tulee ja kaikki sellaisenaan kuin on ei pakottamalla vaan luonnostaan. toisten kaa tulee helpommin juttuu sillain automaatisesti ja se ei kato sukuppuolta. no jaa eri tonteilla vois olla eroi

Rasistista väittää, että tissit ei sopis miehille.
Tunnen tosi monia miehiä, joilla on tissit ja tosi moni tahtois niistä isommat!
tumblr_o9fqlkXImn1usnbhwo1_500.gif
:o

Jyskissä olis itseasiassa aika iso palli myytävänä, toki nimellä ''rahi'', mutta palliks mä niitä oikeasti kutsun
Ei kaikkee kannata liian kirjaimellisesti ottaa. Mitä tulis jalkapallista, keittiön pallista, eteisen pallista... Tai mitä sais, jos pyytäis tuomaan korkeen pallin? Iik, kun sisustaa, ja miettii, pitäiskös nurkkaan laittaa joku pikku palli koristeeksi.
Hmm. Vaikeeta.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä