Oikein nolottaa kun kysyn

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SD
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SD

Vieras
mutta täältä lähtee..oisko kamalaa jos on emmaljungan vaunut ja brion hoitolaukku? :D :ashamed:

saisko jostain muualta laukkuja mitkä ei oo kamalia? tai mistä sais normilaukun joka ajaa hoitolaukun viran?

ehkä pitäis vaan panostaa ja ostaa emmaljungan laukkua. paljonko maksaa?

Alkuperäinen kirjoittaja SD:
auttakaas nyt..onko kokemusta noista? löytyykö niistä paljon taskuja? minkähintainen toi emmaljungan laukku mahtaa olla?

Sinuna ostaisin Marimekon ison olkalaukun, jos nyt jotain on ihan pakko ostaa. Siihen mahtuu vauvakamat, ja voit käyttää sitä myöhemmin omana laukkunasi. Katsele kuitenkin ensin kotona ympärillesi, jos vaikka joku laukku tai reppu sieltäkin löytyisi. Erityinen hoitolaukku ei todellakaan ole mikään must-juttu, vaan mielikuvitusta saa käyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja deb:
Alkuperäinen kirjoittaja SD:
auttakaas nyt..onko kokemusta noista? löytyykö niistä paljon taskuja? minkähintainen toi emmaljungan laukku mahtaa olla?

Sinuna ostaisin Marimekon ison olkalaukun, jos nyt jotain on ihan pakko ostaa. Siihen mahtuu vauvakamat, ja voit käyttää sitä myöhemmin omana laukkunasi. Katsele kuitenkin ensin kotona ympärillesi, jos vaikka joku laukku tai reppu sieltäkin löytyisi. Erityinen hoitolaukku ei todellakaan ole mikään must-juttu, vaan mielikuvitusta saa käyttää.

no katsos kun tähän asti oon sinnitelly (melkein 10kk) normilaukuilla mutta missään en oo löyäny semmosen missä olis paljon taskuja ja lokeroita. tuskin marimekon laukuissakaan semmosia oo? meni hermot ku oon jo monta vaippaa heittäny pois kun jää pyörii laukun pohjalle ja pitää vielä roudaa purkkeja ja rättejä. vauvan kamat kasvaa iän myötä. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Mä aattelin ostaa vaan jonkun "ei minkään merkkisen" tavan olkalaukun..en nää järkee maksaa itteensä kipeeks vaan sen takia et laukussa lukee emmaljunga.

no mä haluun laukun joka näyttää hyvältä ja en oo löytäny ku noita kahta. hinta suht inhimillinen. löysin sivuston missä oli jopa 200? maksavia laukkuja. :whistle: ne oli nättejä mutta en tod osta niin kallista hoitolaukkua.

Mä käytin sitä Liberolaukkua myös. Ehkä sitä isoa hoitolaukkua tarvitsee, jos kovasti liikkuu kerhoissa ja muissa vauvan kanssa. Meillä jäi iso laukku käyttämättä, kun se tuntui niin kömpelöltä kokonsa vuoksi. Liberon kassi oli näpsän pieni, just mahtoi vaipanvaihtosysteemit.

Yhteistyössä