Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Uijui, kun niin odotan tuon tytön ekoja sanoja. :heart:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Huomenta, meillä nukuttiin tunti pidempään kun normaalisti. Ne ekat sanat on kyl :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Murmeli -76:Huomenta kaikille!Vaihdoin nimimerkkini.Olen siis entinen Rusinantte.
Hyvää lomaa Jalavalle vaan.Voi kun itsekkin pääsis johonkin välillä..meillä on niin paljon nyt sairasteltu että alkaa oleen olo aika puhki..viime viikolla molemmat pojat oksensi ja kuopus vielä ripuloi+ oli korvatulehdus.Nyt itsellä angiina ja esikolla keuhkoputkentulehdus.
Tänään olisi tiedossa käynti hammashoitolassa kuopuksen kanssa ja ruokakauppaan tie käy..muuten koitan itsekkin huilata kahden vilkkaan pojan kanssa...
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Huomenta! :wave:
Poikkeuksellisen aikaisin hereillä.. |O Mies oli yövuorossa, lähdetään kuopuksen kanssa evakkoon aamupäiväksi ystävän luo.
Odotan myös hiihtolomaa, reilun kahden viikon päästä lähdetään reissuun. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kumkvatti:Huomenta! :wave:
Hyvä aamu ehkä siksikin, että mies lupautui viemään lapset hoitoon. Itse voiton puolella poskiontelotulehduksesta ja flunssasta yleensäkin, kun kolmas viikko tuli just täyteen. Saikulla itse olen, mutta muksut saapi olla hoidossa, kun ne mä niiden kanssa ainakaan pihalla tällä ololla ole.
Hyvään aamuun kuuluu tietysti lasten hyvä mieli, sitä harvemmin on. Esikoinen kävi esittelemässä 1?:n kolikkoa, jonka se hammaskeiju oli tyynyn alle jättänyt.![]()
Minnekäs päin reissuun lähdette? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kumkvatti:Vautsi! Oikein hauskaa lomaa sitten teille! =)
Me jäädään nauttimaan näistä viimeisistä lumista tänne etelään, jos ne vesisateet nyt uhkaa sitten tulla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jalava:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Huomenta! :wave:
Poikkeuksellisen aikaisin hereillä.. |O Mies oli yövuorossa, lähdetään kuopuksen kanssa evakkoon aamupäiväksi ystävän luo.
Odotan myös hiihtolomaa, reilun kahden viikon päästä lähdetään reissuun. =)
minnes lähette reissuun?![]()