Oikeesti tilava tila-auto?

  • Viestiketjun aloittaja "suurperheellinen"
  • Ensimmäinen viesti
..
[QUOTE="hmm";23377943]Itse vaihdoin just Pontiac Trans Sportiin,tosin on vm-94. Penkit ovat tilavat,jokaiseen saisi turvaistuimen. Penkit ovat helpot kaataa tai poistaa kokonaan. Parin päivän kokemuksella olen tosi tyytyväinen vaikka onkin vanhempi malli :)[/QUOTE]

Mahtuuko tuonne vaunut jos on 6 ihmistä kyytissä
 
vieee
[QUOTE="Vieras";23377741]OK. Meillä on tutuilla muutamilla Vito vuosimalleja 99-01 eikä ole isompia vikoja ollut. Automaattilaatikko tietenkin vaatii usein vaihdon tietyn kilometrimäärän jälkeen. Vitoissa ymmärtääkseni on enemmänkin ominaisuus kuin vika se, että niiden sivulistojen tjv alle tulee ruostetta mutta se on kuulemma helposti korjattavissa. Pelkästään hyvää olen itse kuullut niin siksi kiinnostaa.Mersuissa houkuttelee tuo luotettavuus, lähemmäs miljoona kilometriä ajoa kestävä ei voi olla kovin huono auto. Naisen logiikalla ainakaan. :D[/QUOTE]

Oiskohan kellään Vitoista tietävällä tästä kommenttia.?
 
"petite"
[QUOTE="qwe";23377461]chrysler woyager[/QUOTE]

Peesaan..On ihan oikeasti tilava ja grand malliseen mahtuu vielä kunnolla rattaatkin..grandissa on isompi takakontti kuin normaali voyagerissa. Se on kyllä meijän ehdoton seuraava auto!
 
"Manti"
Meillä on Peugeot 807.
8:lle matkustajalle.. taka- ja keskipenkkien paikkoja muokkaillen ollaan saatu kaikki tarpeellinen kulkemaan aina.
Jos vielä lisää tilaa kaipaa matkatavaroille.. katolle saa boxin.
 
040608
Meillä chrysler voyager ja siinä kyllä takaluukku vähän turhan pieni. Grandissa huomattavasti tilavampi. Mut ihana auto, tykkään ihan hirveen paljon. Meillä takan 3 istuttava "sohva" ja keskellä 2 erillistä penkkiä (2-istuttava sohva otettiin pois ja noi penkit tilalle, on parempi). Meillä vaan 3 lasta ja kesälomareissulla otettiin toinen penkki keskeltä pois niin mahtui siihen tavaraa. Mut saa sinne jalkatiloihinkin tavaraa tarvittaessa. Tai boksi katolle.

Bensaa vie n. 10litraa satasella.
 
miedän
[QUOTE="jep";23384243]Miten paljon teidän tila-autot vievät bensaa?[/QUOTE]

Chevrolet vie 14-20litraa satasella, 95e. ei käy siihen vaan pitää ostaa shellin V-poweria.
 
[QUOTE="petite";23379135]Peesaan..On ihan oikeasti tilava ja grand malliseen mahtuu vielä kunnolla rattaatkin..grandissa on isompi takakontti kuin normaali voyagerissa. Se on kyllä meijän ehdoton seuraava auto![/QUOTE]

Pelkässä voyagerissa ei olel huima takatila jos kaikki penkit on käytössä. Grand voyagerissa sen sijaan on.
 
Meillä Chevrolet Trans Sport myös ja hyvin mahtuu vaunut takatilaan. Meillä tosin takatilassa koirien häkit, mutta silti mahtuu matkarattaat hyvin mukaan.

Meidän auton keskikulutus on 10litraa/100km ajetaan paljon maantieajoa ja vakionopeudensäädin on käytössä. Ja kyllä käy muuten ihan yhtä lailla E10(95)- bensa kuin E5(98). Mä oon tankannu vallan tota E5:ttä ja hyvin pelittää.
 
J-t harmaana
Grand Voyagerin puolesta liputan minäkin. Joulukuusta asti meillä ollut sellainen 7-paikkainen, kun on kolmas lapsi tulossa ja kaikki vaatii turvaistuimet/-kaukalot. JA tosiaan takakontissa tilaa vielä rattaillekkin. Ja penkkejä helppo siirtää tai ottaa pois kokonaan. Saman vie bensaa, kun meidän entinen Opel-farmari, eli noin 10l/100km
 
"Mamma"
olemme kattoneet tilaautoja ja huomanneet et jos 7 istuinpaikkaa niin tavaratila vähään.

löysimme VW caddy maxi joka on 7 hengen ja tavaratilakin jää silti. aika kallis auto mutta ......
 

Yhteistyössä