Oikeesti tää palstailu alkaa naurattaa jo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kääkkänä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kääkkänä

Aktiivinen jäsen
13.04.2007
4 313
1
36
Miksi ette osta lapsillenne vappupalloja ja suo sitä iloa? Mitä hienoa on muka ylioppilaissa? Ei kai kukaan nyt oikeesti imetä yli 1-vuotiaaksi? Ette usko,minkänäköisen äidin näin eilen kaupassa!! Miten kukaan VOI tehdä noin jnejnejne, lista olisi varmaan loputon. :laugh: :laugh:

Kylläpä tänne on tullut negatiivissävytteinen ilmapiiri kaikessa mahdollisessa. Jos ei muusta saada syyllistävää sävyä aikaiseksi,niin taistellaan sitten vappupalloista. Huvittavaa, ja niin säälittävää! :/

Eikös nyt voitaisi ihan jo iloisen(?) juhlan kunniaksi löysätä sitä pipoa ja antaa niiden rentukoidenkin kukkia ihan vapaasti?? Ja tämä ihan ystävällisenä viestinä, huomasin vain tänään jostain syystä kiinnittäväni tähän seikkaan erityistä huomiota.

RELAX!!! :hug: :D :D Ja iloista vappua kaikille, poistun tästä takavasemmalle :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 12:44 Doomed kirjoitti:
Mikään ei ole niin tylsää kuin ainakinen positiivisuus ja kaikki on kivaa-meininki. Ennemmin kunnon tappelu kuin se et kaikki olis samaa mieltä.

Eikö siinä välillä ole mitään? :whistle:
mä saan kyllä nahistella kotonakin ihan tarpeeksi,täältä kaipais enemmän vähän aikuismaisempaa menoa ilman turhaa v-tuilua... :)

Kiitos muistutuksesta, se ylioppilaslakki on vieläkin kaapissa :D Olen varsin ylioppilaan näköinenkin tänään kun olen valvonut yön ja hiukset pystyssä juon tässä kahvia, mutta silti olen ylioppilas joten kaivan sen lakkini kaapista esille :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 12:44 Doomed kirjoitti:
Mikään ei ole niin tylsää kuin ainakinen positiivisuus ja kaikki on kivaa-meininki. Ennemmin kunnon tappelu kuin se et kaikki olis samaa mieltä.

Keskustella voi, ja olla eri mieltä ilman kunnon tappelua... :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 12:46 Fleur de la Cour kirjoitti:
Kiitos muistutuksesta, se ylioppilaslakki on vieläkin kaapissa :D Olen varsin ylioppilaan näköinenkin tänään kun olen valvonut yön ja hiukset pystyssä juon tässä kahvia, mutta silti olen ylioppilas joten kaivan sen lakkini kaapista esille :D

Eipä mittään :D Meidän lärsät taitaa olla vieläkin anoppilassa,jossa ne oli muuton ajankin. Muuten kyl laittaisin kanssa :D

Mä käyn tällä palstalla just siks että oon huomannut et täähän on just mainio mulle. Kivaa joskus vaan aukoa päätä / lukea kun muut aukovat päätään toisille :D Vähentyny huomattavasti riidat kotona kun saa täältä saman tyydytyksen :flower: Kiitos :flower: :heart: Hyvää vappua :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 12:48 Heh kirjoitti:
Mä käyn tällä palstalla just siks että oon huomannut et täähän on just mainio mulle. Kivaa joskus vaan aukoa päätä / lukea kun muut aukovat päätään toisille :D Vähentyny huomattavasti riidat kotona kun saa täältä saman tyydytyksen :flower: Kiitos :flower: :heart: Hyvää vappua :D

Ahas, no, pääseehän siinä miekkonen sitten vähemmällä :whistle: Hauskaa vappua sullekin..
:flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 12:48 Heh kirjoitti:

Lisään vielä että musta mikään ei ole niin huvittavaa ollut viimeaikoina kun seurata p.askantärkeiden ihmisten muka p.askantärkeitä elämänohjeita ja elämäntarinoita. Kaikki on täällä niin täydellisiä :heart:

Yhteistyössä