Oikeesti, mie en enää ymmärrä!

Mikä riivattu noita lapsia nukuttaa aina silloin, kun ne sais herätä, ja sit kun saisvat nukkua, niin kukkuvat ylhäällä ennen kukonlaulua, tai ainakin tuntuu siltä.

Mie tässä odottelen, jotta heräisvätten, niin pääsis kauppaan... mutta tasainen tuhina vaan kuuluu punkkien pohjilta :/

*kuin ois pienet serenaadit vaikka kattilankansilla, tai jotain... :whistle: *

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 08:46 Emppuliira kirjoitti:
Nii-inpä. Mää olen täällä jo puoli seitsemästä asti yksin hillunut pystyssä :D Mutta tiedän kyllä mikä neitiä nukuttaa.. Tuota univelkaa kun on AINA iso kasa kun tulee isänsä luota kotiin :/
Juu, ja mie oon ollut hereillä kuudesta asti... :whistle:
Ja kohta mulla on kilometrin pitkä kauppalista, kun mie sitä tässä täyttelen samalla ;) :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 08:45 Aurinkokunta kirjoitti:
Mikä riivattu noita lapsia nukuttaa aina silloin, kun ne sais herätä, ja sit kun saisvat nukkua, niin kukkuvat ylhäällä ennen kukonlaulua, tai ainakin tuntuu siltä.

Mie tässä odottelen, jotta heräisvätten, niin pääsis kauppaan... mutta tasainen tuhina vaan kuuluu punkkien pohjilta :/

Tää on niin totta :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 08:45 Aurinkokunta kirjoitti:

Sanos muuta. Me eilen tosin kuopuksen kanssa nukuttiin pitkään. No esikoinenkin kotiutui eilen. Nyt viime yö meni valvoessa, kun esikoinen valitteli vatsaansa ja itkikin kun sitä niin kovin koski. Ei kuitenkaan sanonut että oksettaisi. No, aamusta ehdin itse jo huokaista, et jes, molemmat nukkuu, toivottavasti nukkuiskin niin eiköhän ne sitte herännyt melkein heti perään. Mä olisin nyt halunnut sen hetken nauttia itse ja herännyt rauhassa. :/
Mutta siis, hoitoaamuina useimmiten nukkuisivat pidempään vaikka joutuu herätä aikaisin.

Yhteistyössä