Oikeesti, meillä on lapset 2vk reissussa ja on TYLSÄÄ :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
Ei keksitä mitään tekemistä. Koti siivottu, kaupassa käyty. Mitäs sit :D

Miten voi olla tylsää, kun on kaksi viikkoa täysin lapsetonta aikaa :O
4 päivää jo oltu miehen kanssa kaksisteen ja kaikki tekemiset tehty. Rahatilanne ei anna myöden lähteä minnekkään matkalle just nyt.

Mitä sä tekisit jos saisit olla kotona 2vk ilman lapsia????

Miehen kanssa varmaan tehtäisiin sellaisia asioita enemmän mitä lasten kanssa ei voi tehdä. Käytäisiin yhdessä ulkona, esim. pitkiä kävelylenkkejä sellaisessa maastossa minne pienten lasten kanssa ei voi mennä, eväät mukaan :) Leffassa, ulkona syömässä, ehkä terassilla näin kesäaikaan.

Hyvin todennäköisesti rempattaisiin myös jotain, jos aikaa olisi kaksi viikkoa.

Makkarin puolella olisi varmaan myös enemmän tekemistä kuin normaalisti :whistle:

Leffaa, kesäteatteria, ravintolaa minäkin ehdottaisin. Tai risteilylle, kylpylään tai kaupunkilomalle, jos rahat piisaa. Lähtekää aamulla autolla leikkimään turistia johonkin lähikaupunkiin. Tutustukaa sen kaupungin nähtävyyksiin, imekää torilla itseenne kesäfiilistä ja käykää hyvin syömässä. Menkää rannalle nauttimaan siitä, ettei tartte katsoa kenenkään perään. Ottakaa eväät ja lähtekää pyörillä maaseudulle piknikille tai muuten vaan pyöräretkelle. Asuitkos sä Turun suunnalla? Sieltähän pääsee pyörällä vaikka mihin. Me aina siellä asuessa pyöräiltiin Rymättylään. Menkää vaikka pyörillä Kultarantaan. Mä keksisib vaikka mitä puuhaa, mutta 5 kk vauva ja neljä muuta lasta hiukan hillitsee villeimpiä suunnitelmia ;)

Tuo pyöräily kuulosti hyvältä idealta. Eväät mukaan ja jonnekkin kivaan paikkaan syömään ne :heart:

Lisää ilmaisia tai melkein ilmaisia ideoita?? TURKU :)

Olis ollut niin ihanaa lähteä jonnekkin ulkomaille, mut tää ajankohta tuli vähän yllättäin, joten ei onnistu

Ootteko milloin viimeksi tutustuneet paikallisiin nähtävyyksiin kuten Kuralan kylämäkeen, Turun linnaan, aboa vetukseen yms? Tulis ilman lapsia ihan erilainen kokemus, kun ehtisi lukea esittelyt yms. Jos ei oo omaa autoa eikä jaksa pyöräillä, pääsee esim. Naantaliin näppärästi linja-autolla. Naantalissa on paljon nähtävää ja vanhassa kaupungissa idyllistä kävellä. Pyörällä pääsee vaikka Ruissaloon ja siellä esim. kasvitieteellisessä puutarhassa on ulkopuutarhat ilmaisia pääsyltään. Katsele vähän lehdistä olisiko jotain ilmaiskonsertteja. Itse kävin aina aikoinaan urkukonserteissa kirkoissa.

4 päivää jo oltu miehen kanssa kaksisteen ja kaikki tekemiset tehty. Rahatilanne ei anna myöden lähteä minnekkään matkalle just nyt.

Kyllä se tonne urhelemisen puolelle menis.
Lapset on niin hiivatin hitaita polkemaan tuolla skutassa.:D
Pyöräilyä, pallopelejä päivisin siis meilläkin, jos kotosalla ihan oltais, iltaisin hyviä leffoja tai kyläilyä.

[QUOTE="vieras";28578230]Jos ajankohta tuli teille yllätyksenä, koska teille olisi ollut parempi lähteä ulkomaille?[/QUOTE]

no jos olisimme tienneet vaikkapa kuukausi sitten, niin emme olisi ostaneet yhtä isoa juttua ja olisimme nyt päässeet ulkomaille niillä rahoilla.

Mä jo ihmettelinkin että miten tämä yhtälö on mahdollinen... mutta jos työttömiä olette molemmat niin ei oikein tekemiset ja yhdessäolo samalla tavalla innosta, kuin jos olisi päivittäin töissä.

Jos saa vähän maksaa, niin menää Vesibussilla vepsään. Oiskohan viimeksi ollut aikuisen meno-paluu-lippu 12€? Sinne sitten simmarit mukaan ja polskimaan, sekä tietenkin otattte makkaraa, sillä siellä on hyvät grillipaikat.

Me käydään tuolla lähes joka vuosi lasten kanssa ja kivaa on :)

Mä käyttäisin mun 2 viikkoani siihen, että lenkitettäisiin koiria yhdessä, käytäis niiden kanssa myös uimassa ja treeneissä. Lisäksi menisin miehen mukaan salille huhkimaan. Jokunen päivä menisi myös ompelukoneen ääressä ja yhden hellepäivän vain makaisin terassilla aurinkoa palvoen. Pihaa laittaisin myös kuntoon ja kodinkin. Mulla on muutama maalausprojekti kesken, ne saisin kätevästi loppuun.Päivällä grillattais ja iltaisin katsottais hyviä leffoja ja saunottais ihan rauhassa.

Lastenhuoneenkin raivaisin ja ehkä varaisin kirppispöydänkin. Voi kyllä mulle se 2 viikkoa olisi aivan liian lyhyt aika, jotta ehtisi tulemaan tylsää :D

Mä voin kipata nuo meidän muksut teille niin tulee vipinää. ;)
T: yksi joka on jo kesäloman alkaessa poikki katraansa kanssa

Mites olis tuollainen "pollejuoksu" vai miksi tuota sanoisi:)
Prancercise: Joanna Rohrback's New Exercise Has Humans Galloping Like Horses | IBTimes TV

Luin ensin, että 2 kk... ja ajattelin, että nytpäs vasta provoiletkin ;) Kun välillä nuo sun juttusi tuntuvat turhan suorilta provoilta...huomion haulta. Mut joo, en sano muuta tuohon. No sanon sen, että ei kai se ihmekään jos ovat poissa puoli kuukautta että tulee tylsää..

Alkuperäinen kirjoittaja jookyllä;28578847:
Luin ensin, että 2 kk... ja ajattelin, että nytpäs vasta provoiletkin ;) Kun välillä nuo sun juttusi tuntuvat turhan suorilta provoilta...huomion haulta. Mut joo, en sano muuta tuohon. No sanon sen, että ei kai se ihmekään jos ovat poissa puoli kuukautta että tulee tylsää..

Mulla kanssa jostain syystä antenni nousee tän tyypin kohdalla... Mutta kattellaan. :)

Yhteistyössä