oikeesti kuka pitää lastenkutsut / lasten synttärit perjantai-iltana klo18--->

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras ei tajuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras ei tajuu

Vieras
???
ei siis tänä viikonloppuna, sehän tästä puuttuis et viel vappuna, mut yleensäkin... mä ainakin pääsen klo17 töistä, haen lapsen, käyn kaupassa, kello on 18 kun olen kotona, sit pitäski hirveellä höökällä lähtee synttäreille raskaan työviikon jälkeen. joo me ei ainakaan mennä, ei pysty...
ite pyrkiny kartottaan miten porukka pääsis parhaiten ja paras aika kaikille on ollu sunnuntaisin päivällä-iltapäivällä.
ei kävis mielessäkään pitää pe-tai la-iltana!!!!!!

Se vaan on niin että kaikille ei käy kaikki.Jos se on heille hyvä aika niin mikä oikeus sulla on sitä moittia? Ei se nyt niin paha ole kun kerta sijoittuu vkonloppuun pahempi olis jos on keskellä viikkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
se pitää joka juhlat järjestää.sinä valitat että olet väsynyt viikon töiden jälkeen..mitäs teet sitten illan kun et muka ehdi RYYPPÄÄT?

rauhoitun ja rentoudun kotona ILMAN VIINAA.
käyn saunassa ja olen vaan ihan rennosti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ei tajuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Aina jonkun mielestä joku muu aika on parempi.

no joo on, mut ihan yleisesti pe- tai la-ilta on yleensä se perheen oma ilta arkiviikon jälkeen, saunaa ja rauhoittumista..?

No teillä ehkä näin, muut saattaa käydä esim. kaveriperheillä kylässä jne. :) . Mä oon tottunut ett synttärit voi olla milloin vain... Älkää menkö jos se on niin vaikeeta.

Alkuperäinen kirjoittaja älä mene:
Aina jonkun mielestä joku muu aika on parempi.

no joo on, mut ihan yleisesti pe- tai la-ilta on yleensä se perheen oma ilta arkiviikon jälkeen, saunaa ja rauhoittumista..?

No teillä ehkä näin, muut saattaa käydä esim. kaveriperheillä kylässä jne. :) . Mä oon tottunut ett synttärit voi olla milloin vain... Älkää menkö jos se on niin vaikeeta.

no ei mennäkään todellakaan, ajomatkakin tunnin suuntaansa.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
se pitää joka juhlat järjestää.sinä valitat että olet väsynyt viikon töiden jälkeen..mitäs teet sitten illan kun et muka ehdi RYYPPÄÄT?

rauhoitun ja rentoudun kotona ILMAN VIINAA.
käyn saunassa ja olen vaan ihan rennosti.

meillä päin tuntuu saunat lämpenevän lähinnä lauantai-iltana...

Jos kyse on vain yksistä synttäreistä niin pystyn kyllä joustamaan sen kerran, vaikka kuinka olisi väsynyt työviikon päätteeksi.

Härre Guud, yhdet synttärit vain ;)

"Parhain" synttärikutsu oli kerran keskiviikkona klo 15-17!!! Jäi kyllä meidän lapsilta väliin, kun sekä mieheni että minä oltiin töissä klo 17 asti ja lapset siihen asti hoidossa.
Perjantai-illan pystyn viel jotenkin sulattamaan, mutta enemmän tykkään, kun synttärit pidetään joko lauantaina tai sunnuntaina.

No eikös kertaluonteisesti voisi kuvitella käyvänsä kaupassa esim jo torstai iltana? Ja lähteä vaikka suoraan hoitopaikan pihasta ajelemaan kyläpaikkaa kohti, syödä vaikka matkalla jos on tarvis. Sä et ihan oikeesti vaan halua mennä ja keksit tekosyyn epäsopivasta ajankohdasta.

meillä oli juuri vähän aikaa sitten poika kaverin synttäreillä jotka olivat perjantai-iltana ja alkoivat 17.30. Mun mielestä ihan hyvä päivä pitää juhlat.. Ja sillä aikaa oli hyvä hoitaa ruokaostokset kun lapsi synttäreillä :)

kyseessä ei ole lapsisynttärit vaan kokosuvun kahvitus lapsen synttäreiden kunniaksi.
mun lapsi ei ole tätä kyseistä lasta nähnyt ainakaan vuoteen, eli ei mitään erityistä hinkua sinne, halusi ennemmin jäädä kotiin, on sillekin aika raskaita noi hoitopäivät ja tykkää sit olla kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mitä ihmettä? Eihän sinne pakko kenekään ole mennä jso ei aika sovi =D

siks oon ehkä näin kärttynen kun tiedän et tää henkilö vetää hernepellon nenäänsä kun ei menty.

Olisiko lapsesi halunnut mennä?

Lapsen mielipiteellä on tuskin mitään merkitystä, tässä tapauksessa. :D

Yhteistyössä