oikeesti, kuinka mahdollista on olla raskaana vaikka menkat tulevatkin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

että näin

Vieras
Mä oikeesti mietin ihana vakavasti oonko raskaana vai en. vaikka menkat tulleetkin normaalisti.
Mun maha on alkanu pyöristyyn ja nälkä koveneen. Välillä tuntuu ihan kun vauva potkis mahas.. En muista koska ollaan harrastettu seksiä ilman ehksyä..

Tai sitten, oon vaan lihonnu, ja mulla on elohiiri/ilmaa vaan tavallista enemmän mahas ?

Mulla ainakin tuli menkat normaalisti vaikka olinkin raskaana.Ikävä kyllä päätyi tämä raskaus keskenmenoon.Kahdessa muussa raskaudessa ei ole menkkoja ollut : ) Ja ihan vielä päivälleen tulivat niinkuin kuuluikin..

mä kans rupesin laskee et jos liikkeitä jo tuntis niin se tarkoittaa sitä että viikkoja on melkein oltava väh.15, mielummin enemmän..

Joo-o, maha pyöristyy yleensä jos syö enemmän (kovempi nälkä.. ) :whistle:

Kylläpähä se on melko varmasti niin että kerta testejä on tehty ja negaa on ollu + menkat tulee normaalisti niin ei siellä raskaana olla...En vaan jaksa uskoo...

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
mä kans rupesin laskee et jos liikkeitä jo tuntis niin se tarkoittaa sitä että viikkoja on melkein oltava väh.15, mielummin enemmän..

Joo-o, maha pyöristyy yleensä jos syö enemmän (kovempi nälkä.. ) :whistle:

Kylläpähä se on melko varmasti niin että kerta testejä on tehty ja negaa on ollu + menkat tulee normaalisti niin ei siellä raskaana olla...En vaan jaksa uskoo...

Oon epäilly tätä jo pitkän aikaa. Mutta kaippa tää lihoamista vaan on! :D :/

mitä oireita sulla on ?? :o [/quote]

Edellissä kierrossa ei tullu ollenkaan kuivaa kautta ovulaation jälkeen, lämmöt koholla kuukautisten jälkeenkin, kohdussa ja munasarjoissa on nipistellyt jo viime, sekä tän kierron ajan, pahan olon aallot, totaaliset väsymyspäivät... Testit vaan negoja :(

Alkuperäinen kirjoittaja :
mitä oireita sulla on ?? :o

Edellissä kierrossa ei tullu ollenkaan kuivaa kautta ovulaation jälkeen, lämmöt koholla kuukautisten jälkeenkin, kohdussa ja munasarjoissa on nipistellyt jo viime, sekä tän kierron ajan, pahan olon aallot, totaaliset väsymyspäivät... Testit vaan negoja :(
[/quote]

Just tolla lailla mulla kans ! Tänään kyllä teen testin vielä ^^

Yhteistyössä