Oikeesti! En ymmärrä...

  • Viestiketjun aloittaja joko
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja joko:
Alkuperäinen kirjoittaja vera86:
......huumoria huumoria... :headwall:
Mun mielestä tuossa ei ole mitään humoristista! Eikä varmaan niiden pedifiili-äijienkään mielestä!
No mutt onhan esim noita imettäväisiä äitiä jotka pitävät paidan jossa lukee "maitobaari" rintojen päällä tai jotain vastaava.....eihän se tarkoitta että jokaisen pitäis mennä ja maista :)

jos se on sun mielestä sopimatonta oot ostamatta sen paidan, jos niitä tehdään niin jokuhan ostaa niitä sitten.

Mä en vältämätt ä ostais sellaisen, mutta jotain NIIn kauheeta en kyll näe tässä asiassa :)
 
toinen, kuka ei ymmärrä
Mun on myös vaikea ymmärtää tuollaisia paitoja yms. tekstivaatteita. Miksi lapset ei saa olla lapsia ja pukeutua lastenvaatteisiin? Koska tuollaiset tekstithän eivät lastenvaatteisiin kuulu, siis mitkään sinkut yms.
 
joko
Alkuperäinen kirjoittaja vera86:
Alkuperäinen kirjoittaja joko:
Alkuperäinen kirjoittaja vera86:
......huumoria huumoria... :headwall:
Mun mielestä tuossa ei ole mitään humoristista! Eikä varmaan niiden pedifiili-äijienkään mielestä!
No mutt onhan esim noita imettäväisiä äitiä jotka pitävät paidan jossa lukee "maitobaari" rintojen päällä tai jotain vastaava.....eihän se tarkoitta että jokaisen pitäis mennä ja maista :)

jos se on sun mielestä sopimatonta oot ostamatta sen paidan, jos niitä tehdään niin jokuhan ostaa niitä sitten.

Mä en vältämätt ä ostais sellaisen, mutta jotain NIIn kauheeta en kyll näe tässä asiassa :)
En näe mitään huonoa/sopimatonta jos aikuisella on joku tekstipaita esim. tuo maitobaari. Mutta että lapsella joku tuollainen...
Samaan kategoriaan menee tyttöjen paita tekstillä "sexy"ym...
 
joko
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
no tuskin yksikään pedofiili sen takia käy lapsen kimppuun kun paidassa kerran lukee et sinkku. Hei camoon.
No tuskin! Mutta mitä viestiä se muille antaa... tuskin mitään hyvää!
Tekstipaidat on ok kunhan niissä on joku HYVÄ juttu... ikään sopivaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joko:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
no tuskin yksikään pedofiili sen takia käy lapsen kimppuun kun paidassa kerran lukee et sinkku. Hei camoon.
No tuskin! Mutta mitä viestiä se muille antaa... tuskin mitään hyvää!
Tekstipaidat on ok kunhan niissä on joku HYVÄ juttu... ikään sopivaa.
No sehän se vitsi onkin :eek:
Ja okei jos lukisi jotain sexy tms niin vähän eri asia. Musta ihan hauksa tollanen "sinkkuelämää" tyylinen vitsi.
Kun IHAN selvästi on vitsi...
Mutta makunsa kullakin...
 
joko
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja joko:
Alkuperäinen kirjoittaja vera86:
......huumoria huumoria... :headwall:
Mun mielestä tuossa ei ole mitään humoristista! Eikä varmaan niiden pedifiili-äijienkään mielestä!
voi elämä... :headwall: :LOL:
Naurattaa...joo joo. Itse siis varmaan pistäisit 3v.tytölle tollasen päälle?
Mielestäni se osoittaa vain ERITTÄIN HUONOA MAKUA!
Kyllä niitä oikeasti kivoja vaatteitakin on... vaikka jollain kivalla tekstillä eikä tuollaisella teinien painatuksella. Itse olisin voinut tuollaista pitää vaikka 15v. mutta että ihan 3-vuotialle pukisin... en ikinä.
Ja toiseen tekstiin viitaten, jätän nuo ostamatta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joko:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja joko:
Alkuperäinen kirjoittaja vera86:
......huumoria huumoria... :headwall:
Mun mielestä tuossa ei ole mitään humoristista! Eikä varmaan niiden pedifiili-äijienkään mielestä!
voi elämä... :headwall: :LOL:
Naurattaa...joo joo. Itse siis varmaan pistäisit 3v.tytölle tollasen päälle?
Mielestäni se osoittaa vain ERITTÄIN HUONOA MAKUA!
Kyllä niitä oikeasti kivoja vaatteitakin on... vaikka jollain kivalla tekstillä eikä tuollaisella teinien painatuksella. Itse olisin voinut tuollaista pitää vaikka 15v. mutta että ihan 3-vuotialle pukisin... en ikinä.
Ja toiseen tekstiin viitaten, jätän nuo ostamatta.
En ostaisi, koska en ole niin noiden tekstipaitojen perään muutenkaan, mutta en mä nyt ajattelis mitään muuta kun huumoria jos tuolllasia nään..

Ei nyt ehkä maailman paras vitsi ole, mutta ehkä jostakusta hauska.. en nyt kuitenkaan kauhistelemaan alkaisi...
 

Yhteistyössä