oikeesti auttakaa nyt mua:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa:(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa:(

Vieras
oon valittanu tänne jo monta kertaa... mulla siis 1,5v poika. ollut nyt 5 päivää oksennustaudissa,lämpöä vähän. tossapäivänä käytin lääkärissä ,lääkäri sano et melkin 5% painosta tippunut että jos ei ala syömään ja juomaan nii pitäs tiputukseen mennä. otti kuitenkin lääkäri reissun jälkeen pillimehun ,sipsejä ja jäätelön kunnes oksensi kaikki pois n.tunnin päästä. yöllä anoin pullosta 2dl velliä kun ei saanut muuten meneen juotavaa. eilen oksenteli söi vain 2 mehujäätä ja pari pillimehua,sipsejä... viime yönä kuitenkin otti yht:8dl velliä ja nyt aamulla söi mehujään ja sipsejä,kunnes taas oksensi. nyt on nukkunu vähän väliä ja silloin kun on hereillä niin on sylissä ei jaksa kävellä ym. Vienkö uudestaan lääkäriin? jos vaikka paino pudonnnut entisestään.. miten ton ikäisen saa pidettyä tipassa? onko muilla ollut?

Täriseekö lapsi? Mun esikoisella oli reilun vuoden ikäisenä paha mahatauti. Kauhea tärinä ja palelu alkoi kun elimistö oli jo kovin kuivunut. Ottivat sairaalassa tytöstä heti labrat ja pääsi tippaan. Hyvin hän antoi sen tipan olla.