Oikeestaan hyvä että lapsi lisät tulee vasta maanantaina :)

  • Viestiketjun aloittaja "pirjo"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tiistaina vasta perkele. Kiva elää 1,20€ koko viikonloppu. Tosin kaupassa ei tarvi käydä. Ruokaa on, herkkuja on, grillattavaa on. Mutta on niin tyhmä olo, kun ei ole rahaa. Jos jotain yllättävää tapahtuu, joku tarvii lääkkeitä tms. Makselin innolla laskuja ja oikeasti luulin, että lapsilisät tulee juhannukseksi. OIS pitänyt tarkistaa.
 
Lapsilisät tulee aina kuun 26 päivä ellei se satu olemaan pyhäpäivä tai maanantai.
Mutta nyt sattui niin kivasti että 26 päivä on tiistai joten tiistaina ne tulee ;)

alet on saattanut jo eilen alkaakin jossain....
 
..
Siis miten ihmisen elämä voi oikeasti olla kiinni jostakin hiton lapsilisistä? Meillä lapsilisät laitetaan suoraan lapsien tilille, olen luullut että suurin osa tekee niin.
 
"vieras"
Siis miten ihmisen elämä voi oikeasti olla kiinni jostakin hiton lapsilisistä? Meillä lapsilisät laitetaan suoraan lapsien tilille, olen luullut että suurin osa tekee niin.
Me ei tehdä. Me ei pystytä tehdä. Meidän kaikki tulot on 2000€ (lapsilisineen). Meitä on viisi. Asumiseen menee kaikkinensa noin 900€. Lopulla eletään.

Olisi ihan äärettömän ihana voida laittaa lasten tileille rahaa. Itseasiassa ikäväsävyinen kommentointisi sai kyyneleet silmiini. Hyvää juhannusta sinulle kuitenkin. Menen pois, ennenkuin tulee tosi paha olo.
 
"äitix3"
[QUOTE="vieras";26528334]Lapsilisät on lapsi varten eikä vanhempien viinarahoja! Ihan oikein, sais aina tulla alkuviikosta, menis ehkä vähän enemmän lapsiin.[/QUOTE]

Hmm mä en kyllä erittele mitään rahoja millä ostetaan mitäkin, sitä rahaa käytetään mitä tilillä on.
Viinaan mulla tosin ei mee mikään raha. Mut yhtälailla ostetaan lapsilisillä ruokaa ku palkalla.
 

Yhteistyössä