Oikeastiko MTV3-kanavapaketin hinta nousee kaikilla n. 10 eurolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minentajuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minentajuu

Vieras
Kun ymppäävät C-Moren pakettiin väkisin?

Meillä kyllä lähtee maksukortti pois tän uudistuksen jälkeen. En ala maksamaan 25 euroa + muita kuluja paketista, jonka C-More -kanavat ei kiinnosta.

Maikkarin sivuilla on tällainen teksti, joka ei aukea mulle (parin tai kolmen... olusen jälkeen :D :whistle: ) "C More ja MTV3 Kanavapaketin ohjelmatarjonta pysyy ennallaan. Ainoastaan C More Urheilu- ja Aitio- kanavien nimet muuttuvat 5.11."

MTV3 TOTAL 5.11. ALKAEN

Niin että muuttuuko vaiko eikö muutu, jos on siis Welhon/Dna:n kautta tilattu Mtv3-kanavapaketti? :ashamed: :D

Köyhien, työttömien, yh-äitien, ja yhteiskunnan turvaverkon varassa muuten köllöttelevien ei pitäisi mitään maksukanavia voida edes ostaa joten pää kiinni. Jos ei oo rahaa, älä osta. Se on niin helvetin yksinkertaista.

[QUOTE="vieras";27454939]Köyhien, työttömien, yh-äitien, ja yhteiskunnan turvaverkon varassa muuten köllöttelevien ei pitäisi mitään maksukanavia voida edes ostaa joten pää kiinni. Jos ei oo rahaa, älä osta. Se on niin helvetin yksinkertaista.[/QUOTE]

Rahaa on, mutta miksi mä maksan kanavista, mitä en aio ikinä katsoa? Joo, on kyllä niitä mix-kanavapakettejakin, missä voi valita itse mieluisensa kanavat, mutta tätä mä en kysynyt. =)

Mutta jos en minä tajua, niin eipä vaan tajunnut "vieraskaan". Samassa veneessä siis keikutaan pölhö. :D

Yhteistyössä