V
vieras
Vieras
Olin eilen työpaikallani , sinne tuli uusi kone ja sitä tuli minulle neuvomaan sellainen n.30v mies. Hän alkoi siinä, että no laitetaanpas verhot kiinni ja opetellaan täällä ihan rauhassa kahdestaan *nauraa hörötti päälle* heitti siis vitsinä. Sitten kaikkea , että "mitenköhän ton vaihto sulta onnistuu kun sulla on tuota rintavarustusta" *minulla oli takki ja siinä ohuehko toppaliivi päällä ( eli ei nähnyt minun varustustani ). Sitten " Kultaseni sä voit soittaa koska vaan , niin neuvon sitten sua " , toinen mies siihen " meinaaks sä tyytyä pelkkään soittoon?" . Nää muut kommentit tuli häneltä kun oltiin kahdestaan ja viimeinen silloin kun oli muita miehiä paikalla.
No, onneks minulta ei mennyt jauhot suuhun , vaan en ollut huomaavinaankaan käytöstä. Vaikkakin hieman ahdisti moinen. Ja hän kyllä tiesi , että olen varattu ja lapsiakin on. Emme ole aiemmin nähneet.
Mitä ajatuksia tämä teissä herättää ?
No, onneks minulta ei mennyt jauhot suuhun , vaan en ollut huomaavinaankaan käytöstä. Vaikkakin hieman ahdisti moinen. Ja hän kyllä tiesi , että olen varattu ja lapsiakin on. Emme ole aiemmin nähneet.
Mitä ajatuksia tämä teissä herättää ?