Oikeastikko joku käyttäytyy näin ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olin eilen työpaikallani , sinne tuli uusi kone ja sitä tuli minulle neuvomaan sellainen n.30v mies. Hän alkoi siinä, että no laitetaanpas verhot kiinni ja opetellaan täällä ihan rauhassa kahdestaan *nauraa hörötti päälle* heitti siis vitsinä. Sitten kaikkea , että "mitenköhän ton vaihto sulta onnistuu kun sulla on tuota rintavarustusta" *minulla oli takki ja siinä ohuehko toppaliivi päällä ( eli ei nähnyt minun varustustani ). Sitten " Kultaseni sä voit soittaa koska vaan , niin neuvon sitten sua " , toinen mies siihen " meinaaks sä tyytyä pelkkään soittoon?" . Nää muut kommentit tuli häneltä kun oltiin kahdestaan ja viimeinen silloin kun oli muita miehiä paikalla.

No, onneks minulta ei mennyt jauhot suuhun , vaan en ollut huomaavinaankaan käytöstä. Vaikkakin hieman ahdisti moinen. Ja hän kyllä tiesi , että olen varattu ja lapsiakin on. Emme ole aiemmin nähneet.

Mitä ajatuksia tämä teissä herättää ?

Meidän työpaikalla olen kurkkujani myöten täynnä erästä miestä...joka päivä jotain vihjailemassa "ootatko täs mua..mä käyn syömässä niin sitten jaksaa vink vink...ootsä mulle soittamassa" ja kerran tarttu persuksiin kiinni.

Yököttävää!

no, jos olit sie joka oli se asiakas niin oisin sanonu että luulekko olevas vitsikäs? ja oon monasti sanonukki. onneks meiän jätkät tietää että jos tuloo tuommosta tekstiä niin sitte saapi täyslaiallisen takasikki.

siis törkiä tyyppi! |O

Alkuperäinen kirjoittaja puh:
Meidän työpaikalla olen kurkkujani myöten täynnä erästä miestä...joka päivä jotain vihjailemassa "ootatko täs mua..mä käyn syömässä niin sitten jaksaa vink vink...ootsä mulle soittamassa" ja kerran tarttu persuksiin kiinni.

Yököttävää!

toi on muuten tosi vaikia tilanne! oon ite ollu samanmoisessa tilanteessa ja ko en lämmenny niin sitte se jätkä alako syyttämään minua että vittuilen sille joka tilanteessa (vaikken ees sanonu sille mitään vaan yritin pysyä kaukana koko tyypistä) ja käskytän sitä.

se meni ihan siihen tilanteeseen että se äksyili miulle jatkuvalla syötöllä ja miun piti mennä pomolle sanomaan että hei, mie en ossaa tätä tilannetta ratkasta ko minnuu syytetään semmosesta mitä en oo tehnynnä.

ja tämäki tyyppi yritti aina hieroa niskoja ja nakella jotain hauskaa ja vitsikästä... ja oli sitte NIIIIIIIIN kaukana miun miesmausta koko tyyppi ja haisiki pahalle kokoajan.

no, se tyyppi läks sitte kiinaan oppilasvaihtoon jossain vaiheessa ja meni siellä naimisiin kiinattaren kanssa. että niinki epätoivosia ne kiinattaret voipi olla... sääliks käy se nainen. :x

Yhteistyössä