Oikeasti toimivia vinkkejä HILSEEN karkoitukseen!

  • Viestiketjun aloittaja ikuinen hilsepää(kö?)
  • Ensimmäinen viesti
ap
Hilseshamppoo on käytössä, ei auta ainakaan tämä. Siksi yritänkin kysellä jos jollain olisi vaikka vinkata jotain hyvää shamppoota.

Ja kampaajalla en ole käynyt viimeiseen 5 vuoteen, itse leikkaan ja värjään. Joten eipä auta oikein keltään kampaajaltakaan kysellä.
 
MLL
Mulla on kuivuuteen taipuvainen päänahka ja kun sinne tulee ihottumaa niin hilsekkin tulee kuvioihin. Hilsehän on sieni, joka pesiytyy just esim. rikkoutuneeseen päänahkaan. Mulla parhaiten on auttanut head&sholders kuivalle päänahalle. Kampaamo tuotteet ei mulla ole tehonnut niin hyvin, mutta jokainenhan on yksilö ja mikä käy toiselle ei välttämättä käy toiselle. Parhaat tulokset saa sillä hilseshampoolla kun pesee ensin tiehämpään esim. päivittäin hiukset. Se ettei sulla oo auttanu voi johtua tuotteesta tai pesuväli on liian harva. Kokeile jotain uutta tuotetta, valitse sen mukaan, että millanen päänahka sulla on(rasvanen, kuiva, kutiseva jne.).
 


Cutrin BIO+ Aktiivihoito 150 ml
Erittäin tehokas hiuspohjaan jätettävä hoitoneste vaikeaan hilseeseen. Sopii kaikille hiuksille ja erityisesti rasvaiselle hilselaadulle.

* auttaa poistamaan hilsettä ja kutinaa, sekä tasapainottaa hiuspohjan rasvoittumista
* aktiiviaineena Piroctone Olamine, joka vähentää hilseilyä, punotusta ja kutinaa sekä normalisoi talin eritystä
* suomalainen aktiiviaine katajanversouute rauhoittaa hiuspohjaa
* miellyttävä tervantuoksuinen hajuste
* pakkaus 150 ml

Valmistaja/Markkinoija: LUMENE Group/Cutrin
Tuotenumero: 14217

13.40 ?

tätä saa apteekeista ja kampaamoista ja oikeasti TEHOAA!
 
Mun ukolle ei hilseshampoot päteny, mut tervashampoo oli hyvä, tosin niissäkin on eroja, olikohan xz:n tervashampoo joka ei toiminu. Mut sit tuo hieno suomalainen tervashampoo on ok, ja ihan pätevä oli joku vielä halvempiki, joku tuntematon merkki... Nyt on kokeilussa ekologinen shampoo (Elokuu), ainakaan vielä ei oo hilseongelmaa näkyny. :)

Eli välttämättä ei tarvita niitä kalliita hienoja hilseshampoita. :)
 

Yhteistyössä