Oikeasti, onko ne jutut totta että raskaana ollut ottanut rokotteen ja vauva nyt teholla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap huolissan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap huolissan

Vieras
kun olen törmännyt näihin harmaiden juttuihin tuolla keskustelu palstoilla (sekä täällä) jo useamman kerran?

Epäilyttää, onko jollekin tai jonkun lähipiirissä oikeasti käynyt nyt niin että vauvalle olisi käynyt jotain?

Onko näitä 'äidin kautta rokotettuja vauvoja syntynyt jo?

Harmi vaan että niissä jäänyt kertomatta MIKSI vauva teholla. Ihan sama kun söisin tänään omenan ja huomenna sairastuisin syöpään, sen omenan täytyy olla syypää..

No voihan vauva joutua teholle, eri asia sitten mikä siihen on syynä. Varmasti aika vaikeaa todistaa, että juuri rokotteen takia on sinne joutunut.

nimim. raskaana oleva tänään piikitetty

En tiedä mutta varmaan niitäkin löytyy tai ainakin tulee löytymään. Tiedän paljonkin ihan rokottamattomien äitien lapsia jotka ovat synnyttyään joutuneet teholle. Jos lapsi syystä tai toisesta tulee tarvitsemaan tehohoitoa niin tuskin se rokotuspiikki tuota ongelmaa mihinkään poistaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja .....:
höpö juttuja,... tuun sitte kertoon ku oma on syntyny että kasvoko sillä kolmas käsi otsassa tms :D

Munkin anoppi alko miettiin että mikä oli se rokote jonka jälkeen lapsilta puuttui käsiä ja kaikkee. Itse kyllä ihmettelen jos nyt rv 37 otettu rokote hävittää lapseltani kädet johonkin :o . toki itseäkin mietityttää, mutta koen taudin vaarallisemmaksi.

Ei se ollut rokote vaan pahoinvointilääke raskaudenaikaiseen pahoinvointiin, talidomidi, joka aiheutti pahoja epämuodostumia sikiöille. Rotilla se ei aiheuttanut mitään mutta ei sopinut ihmiselle.
1980-luvulla muutama lapsi kuoli sokeripoliorokotteeseen analyfaktisen shokin takia.

Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja .....:
höpö juttuja,... tuun sitte kertoon ku oma on syntyny että kasvoko sillä kolmas käsi otsassa tms :D

Munkin anoppi alko miettiin että mikä oli se rokote jonka jälkeen lapsilta puuttui käsiä ja kaikkee. Itse kyllä ihmettelen jos nyt rv 37 otettu rokote hävittää lapseltani kädet johonkin :o . toki itseäkin mietityttää, mutta koen taudin vaarallisemmaksi.

Muisteleekohan anoppisi talidomidia? Sitä määrättiin raskaanaoleville pahoinvointiin kohtalokkain seurauksin.

En ikinä ota minkäänlaista influenssarokotetta, olen takavuosina antanut niitä itse ja näin seuraukset, heikennetystä viruksesta tauti iski päälle monella ja lujaa. Ilman rokotetta olisivat säästyneet ehkä ilman koko tautia. Siitä lähtien kerroin aina kaikille mitä pahimmilaan seuraa.
Rokotteet ovat lääkefirmojen suuri bisnes.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
voi olla sattumaa, mutta hieman mietityttää, kun tuttuni otti sikainfulenssa rokotteen ja sai seuraavana päivänä keskenmenon....

Keskenmenot kuitenkin useimmiten taitaa olla semmoisia juttuja, että vaavi on kuollut tai lakannut kasvamasta jo reilusti ennen kuin oireet alkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ota:
En ikinä ota minkäänlaista influenssarokotetta, olen takavuosina antanut niitä itse ja näin seuraukset, heikennetystä viruksesta tauti iski päälle monella ja lujaa. Ilman rokotetta olisivat säästyneet ehkä ilman koko tautia. Siitä lähtien kerroin aina kaikille mitä pahimmilaan seuraa.

:laugh: LOL

Taidat olla ollut "alalla" toissavuosisadalla? Kyse ei ole elävästä viruksesta. Et ole tainnut lukea ainoatakaan artikkelia tai tutkimusta h1n1 rokotteesta? Se siis ei voi iskeä MITENKÄÄN.

Mikä moka sinulta provooja, pahanilmanlintu!

Niin. Lääkkeet ovat lääkefirmojen bisnes :D

Mutta tossa sikainfluenssarokotteessa ei ole heikennettyä tai elävää virusta. Minkä sinäkin tietäisit, jos alalla olisit.

Milläs vuosisadalla oot elävää virusta antanu rokotteista?

Mut on se kyllä törkeetä kun lääkefirmat tekee bisnestä! Kyllä pitäis firmojen tehä hyväntekeväisyytenä hommia! Määkin aina koitan töissä sanoa että älkää maksako mulle palkkaa, törkeää kun matkatoimistot tekee bisnestä toisten lomilla mut ei ne kuuntele mua :´(

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
voi olla sattumaa, mutta hieman mietityttää, kun tuttuni otti sikainfulenssa rokotteen ja sai seuraavana päivänä keskenmenon....

Yks mun tuttu kerran pyöräili Keniaan. Ihan tosi juttu, miten voit epäillä kun kerran netissä kerron?

Mutta tutullesi lohdutukseksi, jos keskenmenon oireet alkoivat seuraavana päivänä, oli sikiö todennäköisesti menehtynyt jo paljon ennen rokotetta.

Yhteistyössä