Oikeasti mä en jaksa enää! (Lapsen sairastuminen)

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Hän oksentaa ja nukkuu ja ripuloi kokoajan,mä yritän joka kerta hänelle jotain antaa,mitä hänellä on,pitääkö meijän mennä sairalaan?Varma pakko,kun hän on laihtunut vatsa ei ole ollenkaan enää.Joka kerta mä mietin että kyllä se menee ohi,kyllä menee,mutta miksi meillä ei ole mitään ja hänellä niin kova,mua alkoi pelottamaan jo ja hän ei paina melkein mitään kun otan syyliin hänet???
Se on just otettu kuva,hän on laihtunut

Sanokaa jotain :'( mä menen nyt hoitamaan hänet tuun lukemman kohta :ashamed:

Juoko hyvin? Pysyykö neste sisällä? Ilman ruokaa pärjää kyllä, mutta nesteen täytyy pysyä sisällä. Saatko juotettua osmosalia niin ettei heti oksenna sitä pois?

Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
pimppikuvat pois netistä. ja mene ajoissa vaatimaan hoitoa, jos tilanne sitä sinun mielestä vaatii. sinä olet äiti ja tiedät lapsen!

Samaa mieltä olen tuon kuvan kanssa. Kannattaa tosiaan poistaa se tuosta jutusta. Otat vaikka kuvan josssa kuva rajautuu napaan tai vähän alle, mutta intiimit alueet eivät kuvaan tulisi. Kaikkia pervoja nykyisin netissäkin pyörii.

Ota ihmeessä toi nakukuva äkkiä pois. Mut jos paino laskenu ja lapsi ei syö ja juo ni lääkärii ja vaadit hoitoa pienet kuivaa tosi nopeesti. Mut kokeile tarjota mehujäätä, jääpaloja, sipsiä mitä vaan mikä maistuu =)

Savanna ihmees linkki vekka nopsaan...
jos lapsi juo mutta ei ruoka maistu ja on muuten virkeä niin kestää pari päivää kyllä mutta pikkuinen lapsi kun on kyseessä niin voi olla vakavaakin. Sairaalassa saisi selville jos on vakavempaakin.. :hug:

http://www.sairaslapsi.com/frame.cfm/cms/sprog=4/grp=5/menu=1/

Täällä lukee milloin pitää lähteä lääkäriin. Lääkäriin pitää kyllä lähteä silloinkin kun ei itse osaa tai jaksa hoitaa lasta.

Pissaako? Juoko? syönneistä viis, mutta juota paljon. Lapsi voi olla syömättä viikonkin ja ylikin ihan turvallisesti, mutta juomatta ei voi olla päivääkään turvallisesti. Nestettä nestettä vaikka pakolla.

Vie nyt hyvä nainen se lapsesi lääkärille!!!!!!!!!!! Meillä oli pari vuotta sitten pojan kanssa sama juttu...oksensi, ripuloi, oli kuumetta ja nukkui. Vaikka tk:ssa kielsivät lasta viemästä sairaalaan, minä vein. Ja hyvä, että vein. Poika oli tiputuksessa koko yön...mahatautia oli, juuri se sama mikä taas viime talvella liikkui...

Ei tuollaisia kannata kysellä täällä, vaan toimia ripeästi ja viedä lapsi hoitoon!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Hän oksentaa melkein heti kaikki pois:( Jos on rottavirus niin miks meillä kenelläkään ei ole?Pelottaa ja kaikki maailman ajatukset päässä pyöree

Ei se välttämättä aikuiselle tule. Mulle tuli vain ihan lievänä ripulina kun tytöllä oli toi rotavirus.

Mä olen antanut kaikki,ei hän syö eikä juo mitään:(((((
Olen pakotanut aamulla puuro ja se tuli ulos.Mikä se on?Onko teillä kokemusta,mua oikeasti nyt alkoi pelottamaan,kun taas todella paljon tuli joka paikasta :'(

ota tuo kuva pois????? jos yhtään lapsestasi välität.. jooko?

Mä olen antanut kaikki,ei hän syö eikä juo mitään:(((((
Olen pakotanut aamulla puuro ja se tuli ulos.Mikä se on?Onko teillä kokemusta,mua oikeasti nyt alkoi pelottamaan,kun taas todella paljon tuli joka paikasta :'(

jos lapsen vointi on huono eikä mitään mene sisään, niin menette osastolle tippaan. luultavasti se on vain yrjö-pskatauti, mutta siihen ei kannata nykypäivänä kuolla. hoitoon vaan! sanot ettet saa menemään edes vettä lapselle. :hug:

Yhteistyössä